וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "יש כאן חומר מדהים, אולי נוסיף עוד שחקן או שניים"

1.2.2020 / 17:15

מאמנה של מ.ס. אשדוד החמיא לשחקניו בתום ה-0:0 של קבוצתו מול מכבי נתניה והודה: "נתניה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה". דראפיץ': "אנחנו מקווים שאייל סגל ימשיך לתמוך"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על ירדן שועה

לא מעט אירועים היו במשחק היום (שבת) בין מ.ס. אשדוד ומכבי נתניה שרצו כל אחת את הניצחון כדי לשפר עמדות במאבק על כרטיס לפלייאוף העליון, כשהמארחת רצתה במיוחד שלוש נקודות כדי לצבור מרווח ביטחון מהתחתית. המחצית הראשונה הייתה שייכת למכבי נתניה, שסיכנה את שערה של המארחת כמה וכמה פעמים כשרק עירנות וכושר טוב של רועי משפתי בין הקורות של אשדוד שמרה את שערה של המארחת נקי. במחצית השנייה התהפכו היוצרות לאחר כמה חילופים של רן בן שמעון, ושינוי מערך שנכפה על דראפיץ' וברדה בעקבות חילופים כפויים. שגיב יחזקאל החמיץ ברשלנות לאחר שעמד לבד מול גדי עמוס (73) כשדין דוד ירה כדור נהדר שנעצר בקורה (80).

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון אמר בסיום: "החמצנו הרבה במחצית השנייה. זה מצחיק, אבל היה כאן 0:0 מאוד מעניין. אשדוד צריכה לייצר ניצחון או שניים, היינו צריכים לנצח כאן, אם כבר עברנו את המחצית הראשונה שנתניה הייתה טובה יותר. היה פה משחק מעניין עם הרבה התקפות, אני לוקח הרבה דברים טובים מהמשחק הזה וממשיכים הלאה ליום שלישי. יש כאן חומר מדהים, אני נפעם. החיזוק האמיתי צריך להגיע מבפנים, אולי נוסיף שחקן או שניים. חזרתי לאשדוד כי אני נהנה, אני אוהב את האנשים פה".

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. ברני ארדוב
"החיזוק האמיתי צריך להגיע מבפנים". רן בן שמעון/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ': "כל נקודה היא חשובה בשלב הזה. היינו צריכים לעשות כמה חילופים בגלל פציעות ולא מצאנו את עצמנו אחרי זה, כי היינו צריכים להחליף שיטה. בהתחשב בזה אני מרוצה מהנקודה. אנחנו צריכים למצוא את הדרך לשחק יותר טוב עם כל הפצועים. צריך להתכונן למשחק קשה ביום רביעי מול באר שבע - נגיע מוכנים".

על צירופו לקבוצה של חן עזרא: "אנחנו רוצים לראות את חן עזרא ולראות איך הוא מרגיש. אין ספק שזה חיזוק משמעותי. אנחנו מחפשים גם בלם, יש לנו כמה אופציות - היום ומחר נחליט את מי נביא". על הבעלים אייל סגל, שצפוי לקחת פסק זמן מהקבוצה: "אין מחלקות על אייל סגל בכדורגל הישראלי. אנחנו צריכים אותו איתנו, אנחנו מקווים שהוא ימשיך לתמוך בקבוצה עוד הרבה שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully