וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: הקשר אנגוסה סונזו עשוי להצטרף

30.1.2020 / 17:47

השחקן בן ה-21, ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של זמביה ועבר גם במחלקת הנוער של הפועל רעננה, החל להתאמן בקבוצה ועשוי להיות מחליפו של לאונרד אווסו שנמכר לוונקובר

צילום: יותם רונן, עריכה: עמית שמחה

בווידאו: 4.5 שנות מאסר נגזרו על יצחק אספה

אנגוסה סונזו, קשר נבחרת זמביה עד גיל 23, הגיע היום (חמישי) לאימון מ.ס. אשדוד ועשוי להיות הרכש הראשון של רן בן שמעון. כזכור, אשדוד מכרה לפני שבוע וחצי את לאונרד אווסו לוונקובר מליגת ה-MLS תמורת 1.1 מיליון דולר וטרם מצאה תחליף. כעת השחקן הזמבי מקווה להיכנס למשבצת הזו. מי ששוחרר בינתיים הוא אחיו של ליוואי גרסיה שהתאמן השבוע בקבוצה.

סונזו בן ה-21 כבר שיחק בישראל. לפני ארבע שנים, כשהיה בן 17, הקשר האחורי הוחתם בקבוצת הנוער של הפועל רעננה. אחרי שנה חזר לארצו וחתם בשורות נאפסה סטארס ומשם המשיך לבילדקון אנדולה, כשבמקביל הוא שיחק בכל הנבחרות הצעירות של זמביה. אנגוסה הוא אחיו הצעיר של סטופירה סונזו, בלם מץ הצרפתית ואחד השחקנים הבכירים בתולדות הכדורגל הזמבי.

צפו בביצועיו של סונזו

פרט להחלטה שיצחק אספה לא יתאמן או ישחק לאחר גזר הדין בעניינו, באשדוד נמצאים בבעיה מבחינת הסגל לקראת המשחק מול מכבי נתניה ביום שבת, לאחר שהתברר כי סמואל אלאבי יזדקק למנוחה של חודש בשל פריקת הכתף שעבר. הקשר שלומי אזולאי ממשיך לסבול מרגישות בשריר הירך האחורי ולא ברור כמה דקות משחק הוא יכול לשחק בשל בעיה זו.

מי שנפרד מהקבוצה בינתיים הוא אוהד רבינוביץ', שהושאל עד לסיום העונה להפועל רמת גן.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully