וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפערים בין בית"ר לעטר עדיין גדולים: "אין לו בעיה להישאר במכבי תל אביב"

30.1.2020 / 13:06

בסביבתו של החלוץ טוענים כי לא ימהר לעזוב, וכי דחה על הסף אפשרות לחזור לבני יהודה: "הוא רק רוצה להיות חלק מהרוטציה של איביץ'". רוני לוי: "איבדנו את השחקן הטוב בארץ ונחפש שחקן ברמה שלו"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: נועה לוי

הפערים בין אלירן עטר לבית"ר ירושלים עדיין גדולים. סוגיית השחרור של השחקן ממכבי תל אביב לא מהווה מכשול, אך הפערים הכספיים בין הצדדים נותרו בעינם ונכון להיום יש מרחק משמעותי בין השחקן לקבוצה מהבירה.

עטר חתום על חוזה של 390 אלף דולר לעונה במכבי תל אביב ועוד 60 אלף דולר עבור נקודות ומענק אליפות אפשרי. בבית"ר ירושלים לא משלמים סכומים שמתקרבים לזה, והשחקן היקר במועדון הוא ליוואי גרסיה, לו שכר של 300 אלף יורו, וגם זאת רק בשל העובדה כי משה חוגג היה מחוייב לשאת בחוזהו בקרית שמונה במסגרת העסקה.

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב מול הפועל אום אל פאחם בגביע. דני מרון
בדרך לבירה? לא כל כך מהר. אלירן עטר/דני מרון

נכון להיום, אף גורם במכבי תל אביב לא אמר לשחקן כי הוא נדרש למצוא קבוצה וכל עוד זה לא יקרה, השחקן הבהיר כי הוא חלק מהמועדון ויילחם על מקומו. "לאלירן אין בעיה להישאר במכבי תל אביב עד לסוף העונה, ממש לא רע לו במכבי, להיפך, הוא רק רוצה להיות חלק מהרוטציה ולקבל דקות משחק", אמרו בסביבתו.

גם בני יהודה חזק בתמונה והציעה לחלוץ חוזה לשנתיים וחצי, אך בשלב זה השחקן הבהיר כי אם לא יעבור לבית"ר ירושלים הוא יישאר במכבי תל אביב עד לתום העונה. בבית"ר מקווים לסכם עם שחקן זר בימים הקרובים, אך אם זה לא יקרה, ככל שיתקרב מועד סיום החלון ייתכן כי גם בית"ר וגם מכבי תל אביב יתגמשו וניתן יהיה למצוא מתווה שינחית את עטר בבית וגן.

עוד בוואלה!

פעריים כספיים מפרידים בין אלירן עטר לבית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. צילום מסך, צילום מסך
לא מתפשר. רוני לוי/צילום מסך, צילום מסך

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, בית"ר ירושלים רוצה להמשיך את המגמה החיובית גם במשחק הביתי נגד בני יהודה שייערך ביום ראשון הקרוב. פרדי פלומן ואנטואן קונטה צפויים לחזור ל-11, שלומי אזולאי צפוי לחזור לסגל ודיוגו ורדאסקה ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. לקראת המשחק, ערך המאמן רוני לוי מסיבת עיתונאים.

על אלירן עטר וירדן שועה: "את האופציות שיש לנו אנחנו משאירים בתוך המועדון. אנחנו רוצים למצוא שחקנים שישדרגו את הקבוצה ושייתנו לנו ערך מוסף. עזב אותנו השחקן הכי טוב בארץ, ואנחנו רוצים להביא שחקן ברמה הזאת".

על מצבו של מיכאל אוחנה הפצוע: "מיכאל בשיקום, הוא במצב מצוין אבל זה עדיין ייקח משהו כמו חודשיים עד שיחזור לאימונים מלאים. כמו שאני רואה את זה כרגע, הוא יהיה כשיר לקראת סוף העונה, וזו תהיה הכנה לעונה הבאה".

על הפער ממכבי תל אביב: "כשקבוצה עושה רצף כזה זה מעיד על עוצמה ויכולות, אבל אנחנו צריכים להמשיך. אם נמשיך, הפער יקטן בסופו של דבר. אבל אנחנו לא חושבים רחוק מדי".

על סוגיית הרכש: "הצלחנו עד עכשיו עם סגל די קצר, הבעיה היא שיש מספר מורחקים ופצועים ובסוף השנה יהיה יותר קשה, אבל זו המציאות, וזה מה שיש. יש לנו קבוצה חזקה מאוד, אבל ברור שאם לא נתחזק יהיה לנו קשה יותר. בכל מקרה נעשה הכל עם הכלים שיש לנו".

ליוואי גרסיה הוסיף: "זו תמיד הקבוצה, אבל אני מקווה שאמשיך ביכולת הזו גם ברמה האישית. אנחנו מרוצים מהמיקום שלנו בטבלה, אבל מקווים שנגיע אפילו יותר גבוה".

על השמועות על עתידו: "תמיד נחמד שיש קבוצות שמתעניינות בך, אבל מבחינתי אני שחקן בית"ר ואמשיך להשקיע את כל כולי עבורה. היכולת שלי נובעת מהביטחון שאני מקבל".

על השינוי במשחקו: "אני יותר מרוכז, יש לי מטרות לנגד עיניי, יש קבוצה פנטסטית סביבי, אז אני יותר חופשי. עכשיו יותר ברור לי איזה שחקן אני רוצה להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully