וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול על האפשרות שירדן שועה יעזוב: "כל שחקן בסגל חשוב מאוד"

30.1.2020 / 9:58

מאמן מכבי חיפה התייחס למעמדו של החלוץ המתוסכל לקראת הפועל כפר סבא בשבת: "כל עוד אני פה, לא נעבור לסדר היום על בעיות משמעת"

עריכת וידאו: ניר חן

בצל סערת ירדן שועה, מתכוננת מכבי חיפה למשחק הביתי נגד הפועל כפר סבא בשבת. בעקבות התיקו של מכבי תל אביב אמש (רביעי) נגד הפועל באר שבע, יוכלו הירוקים לצמק את הפער מהמקום הראשון לשתי נקודות בלבד. היום התייחס מאמן הקבוצה מרקו בלבול לנושאים הבוערים במסיבת עיתונאים, בה הופיע לצד יאניק וילדסחוט.

"יש לי 20 שחקנים ושלושה שוערים, יש לנו ארבעה פצועים, כל אחד חשוב לי בסגל הזה, כולם מאוד חשובים", הבהיר המאמן את עמדתו בכל הנוגע לאפשרות שירדן שועה יעזוב בחלון ההעברות. יחד עם זאת, הבהיר: "כל עוד אני פה, לא נעבור לסדר היום על עבירות משמעת. ירדן הוא חלק מהקבוצה,

לקראת המשחק אמר בלבול: "מכבי חיפה רוצה לשחק כדורגל טוב, יעיל, אפקטיבי", אמר המאמן. "אני מאוד אהבתי את הגול שני של נגד בני יהודה, כי זה היה מהלך התקפי פנטסטי. הקהל מתחבר לזה, הוא מצביע ברגליים במשחקי בית וחוץ. כשהגעתי למכבי חיפה, המטרה שלי היתה בדיוק זה, בדיוק הכדורגל הזה. אנחנו רוצים לגרום לכולם במועדון לנחת".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
נחוש להשאיר את שועה. בלבול/שלומי גבאי

על השימוש המועט בשחקני הספסל: "אני כל הזמן מקבל את ההחלטות בהתאם לסיטואציה. היו משחקים שעשיתי חילופים במחצית, היו משחקים שעשיתי שינויים בהרכב, הכל בהתאם לסיטואציה וליריבה. אני לא מקובע על דבר אחד בלבד. הדבר היחיד שעומד לנגד עיני הוא שמכבי חיפה תשחק טוב ותנצח. אנחנו לוקחים בחשבון את כל השיקולים, הטקטיים, הפיזיים, המנטליים. יש שחקנים ששיחקו בגביע לפני שבועיים, כן יש רוטציות אבל לא משהו קבוע".

על סוגיית הרכש: "אמרתי לכל אורך הדרך שזה חודש לא קל. הבאנו את ליו שמשתלב יפה באימונים וייכנס לרוטציה בקרוב. אם נמצא עוד שחקן אחד טוב, נביא אותו. כרגע אין לנו שחקן כזה".

על מירוץ האליפות עם מכבי תל אביב: "אנחנו מאוד מרוצים מהמצב שלנו, אנחנו שמחים שהקבוצה בצמרת, השחקנים עושים עבודה מדהימה, הם צעירים, נחושים, הם באים לנצח בכל משחק ונותנים תמיד 100 אחוז. אנחנו צריכים להישאר צנועים, עם כל המחמאות שהם מקבלים. אם נחשוב רחוק מדי, נאבד את זה. יש לי קצת ניסיון במאבקים האלה, ולכן אני יודע שצריך להתרכז רק במשחק הקרוב".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה: ירדן שועה הושעה לשלושה ימים, לא יהיה בסגל בשבת

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה, יאניק וילדסחוט. טל לוי
"אני מרגיש שיפור בתקופה האחרונה". וילדסחוט/טל לוי

יאניק וילדסחוט הוסיף: "אנחנו מצפים למשחק הבא, יודעים שיהיה קשה, אבל נשחק בבית, עם הקהל שלנו שיתמוך בנו, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות. לחץ אחרי שמכבי תל אביב איבדה נקודות? אני אישית לא מרגיש את זה. ברור שזו תוצאה טובה מבחינתנו, אבל הפער היה 4 ועכשיו הוא 5, ונצטרך לנצח. אנחנו ממשיכים במירוץ, ולא מסתכלים רחוק מדי. כקבוצה דיברנו על זה הרבה פעמים, שצריך לקחת משחק אחרי משחק. אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה טובה, שחקנים טובים, אנחנו משחקים טוב וכובשים הרבה, ולהמשיך ככה ולראות איך זה ייגמר".

על כושרו האישי: "הגעתי לפה אחרי שלא שיחקתי הרבה זמן, מדינה חדשה, מזג אוויר חם, וקשה להיכנס לקבוצה חדשה מול שחקנים שכבר הרוויחו את הקרדיט - אבל לארונה אני מרגיש שאני משתפר. יש הרבה משחקים, לאחרונה אני משחק הרבה, ואני עדיין לא מרגיש שאני כמו שהייתי בשיאי, אבל אם אמשיך לשחק, אשתפר, ואהיה שחקן חשוב עבור הקבוצה.

"אני לא זה שצריך לייעץ למאמן מי ישחק. יש הרבה שחקנים טובים, יש מאמנים, כולם יודעים מה יש לנו פה. אנחנו סגל מחובר, נילחם אחד עבור השני, כי רק ככה אפשר לנצח. אני בכדורגל כבר הרבה שנים, ראיתי כבר הרבה קבוצות שמדברות על תארים ובסוף לא עושות את זה. ברור שאנחנו רוצים תארים, אבל יש פה קבוצה טובה וצעירה, ונצטרך לקחת את זה משחק אחרי משחק. אנחנו שמחים מאיך שהדברים הולכים, ונראה איך זה יימשך. לא תוציאו ממני הצהרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully