וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתקשה למצוא חיזוק. איביץ' על יונתן כהן: "הוא לא זהבי". אביזרי העידוד חוזרים

30.1.2020 / 9:41

אחרי התיקו בבאר שבע, איביץ' טוען: "זו לא הפעם הראשונה ולא האחרונה שהתקשורת טועה. יש ליונתן כהן פוטנציאל גדול, אבל ערן זה משהו אחר". בקבוצה מעריכים: סיכוי קלוש שיצורפו שחקנים עד סגירת החלון

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: נועה לוי

עיקרי הדברים

- אכזבה וגאווה במכבי תל אביב אחרי התיקו אצל הפועל באר שבע

- ביקורת בקבוצה על היכולת של יונתן כהן מאז המשחק מול מכבי חיפה

- למרות שהפער קוזז, בקבוצה מבהירים: "אנחנו לא לחוצים ממכבי חיפה"

- סיכויים קלושים לצירוף שחקנים חדשים בזמן שנותר לסגירת החלון

- צ'יקו אופואדו מחכה להצעה חדשה: "אני מאוד רוצה להישאר כאן"

seperator

1. מכבי תל אביב מאוכזבת מאוד, אך גם גאה מאוד

רגשות מעורבים במכבי תל אביב אחרי התיקו 1:1 אמש (רביעי) בטרנר נגד הפועל באר שבע. מצד אחד יצאו בקבוצה מאוכזבים מהתוצאה והרגישו שמדובר בתוצאה משקרת מאוד. מצד שני היו במועדון גאים על כך שמכבי תל אביב שוב הגיעה לבאר שבע, שלטה במשחק באיצטדיון טרנר ורשמה מחצית שנייה מצויינת.

המאמן ולאדן איביץ' שהגיע למסיבת העיתונאים אחרי המשחק, אחרי שאמר את אשר על לבו לזכיין השידור, המשיך בקו דומה ואפילו הקצין את עמדתו: "שיחקנו מול קבוצה שלקחה שלוש אליפויות בחמש השנים האחרונות וגרמנו לה להסתגר עם כל השחקנים בחלק שלה ומדקה 70 לבזבז זמן. על זה אני יכול להיות גאה בשחקנים שלי, כי לא מדובר ביריבה קטנה שבאה מלכתחילה לסגור את המשחק כדי להילחם על נקודה, אלא ביריבה מהדרג הגבוה שבכל זאת גרמנו לה להיראות בבית שלה כמו מי שרוצה לגמור את המשחק בתיקו ועושה הכל כדי לעשות את זה. מצד אחד אני מאוד מאוכזב כי הגענו להמון הזדמנויות, אבל מצד שני אני מרוצה ששיחקנו כך כאן בבאר שבע. אני משוכנע שאם נמשיך לשחק כך, האליפות תהיה תלויה רק בנו".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב כבר לא מושלמת בחוץ אחרי 1:1 מול הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
דור מיכה עם אילון אלמוג, שרן ייני שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
רגשות מעורבים. מיכה וייני מנחמים את אילון אלמוג/דני מרון

2. איביץ': "ליונתן כהן יש פוטנציאל גדול, אבל זהבי זה משהו אחר"

זה היה עוד משחק בו יונתן כהן אכזב ואיביץ' אפילו החליף אותו ראשון. מאז המשחק מול מכבי חיפה והניצחון 3:4 משער שלו בתוספת הזמן, כהן נמצא בירידה. בתקשורת מיהרו כנראה להשוות את כהן לגדולי שחקני הכדורגל בארץ וסוכניו אפילו דיברו על מכירתו לאירופה בחלון הנוכחי. איביץ' בצורה יוצאת דופן הסכים עם ההלקאה העצמית של התקשורת ולפיה, יתכן שנעשתה טעות בהשוואות בין כהן לבכירי הכדורגלנים הישראלים מאז ומעולם. איביץ' אמר על כך: "זו לא הפעם הראשונה ולא הפעם האחרונה שהתקשורת טועה". לאחר גיחוך של העיתונאים באולם מסיבות העיתונאים בטרנר, איביץ' ביקש לחדד את הנקודה ואמר: "אני לא רוצה להגיד דבר נגד שחקן שלי. יונתן כהן בחור צעיר שעובד קשה והוא הראה שיש לו פוטנציאל גדול, אבל ערן זהבי זה משהו אחר".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מוריד את התקשורת ואת יונתן כהן לקרקע. איביץ'/דני מרון

3. בקבוצה מדגישים: אין לחץ ממכבי חיפה

אחרי הניצחון של מכבי תל אביב על מ.ס. אשדוד בשבת האחרונה הפער ממכבי חיפה עמד על שבע נקודות, אולם ניצחון של הירוקים על הפועל כפר סבא בשבת יצמק את ההפרש לשתי נקודות בלבד. "גם אם הם היו יכולים לסגור את הפער לגמרי בשבת, לא היינו מתרגשים כי אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות", אמר איביץ' בביטחון בתום המשחק. "אנחנו יודעים מה המשימה שלנו ומה אנחנו מסוגלים לתת ואנחנו לא צריכים להילחץ מזה שמכבי חיפה יכולה להקטין את הפער לשתי נקודות בלבד".

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
בטוחים בעצמם. סבוריט ומיכה אמש/דני מרון

4. אין חיזוק חדש באופק

שבוע נותר לסיום חלון ההעברות ומכבי תל אביב לא עשתה עדיין דבר. על פניו נראה כי הסיכויים שמכבי תל אביב תצרף שחקנים חדשים הם קלושים. "דור פרץ יחזור ואולי בהמשך גם אורוש ניקוליץ'. אם לא נצרף שחקנים חדשים, מדובר בהחלט בשני שחקנים שיעזרו לרענן את השורות שלנו לקראת המשחקים האחרונים", אמרו במועדון אמש.

צ'יקו אופואדו שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מאותת להנהלה. אופואדו/דני מרון

5. אופואדו: "מרגיש בר מזל להיות כאן. רוצה להישאר"

צ'יקו אופואדו סיים את המשחק עם חבישת קרח על הברך שלו, אבל הוא העיד אמש שהוא חש בטוב ואין לו שום בעיה. איביץ' שוב העדיף אותו בחוד על פני איתי שכטר וקיבל ממנו שער. "אני מאוד רוצה להישאר במכבי תל אביב ולהאריך חוזה עד כמה שאפשר, אבל אלה לא דברים שתלויים בי ואני גם ביקשתי מהסוכן שלי לא לעדכן אותי על כך", סיפר אמש החלוץ הניגרי. "התפקיד שלי הוא לדבר במגרש. ברגע שמכבי תל אביב תחליט משהו לגביי, היא תדבר עם הסוכן שלי והם יעשו את העבודה עבורי. טוב לי בישראל. אני מרגיש בר מזל שהגעתי למכבי תל אביב, שהיא הקבוצה הגדולה בישראל. ברור שארצה להישאר כאן גם בהמשך".

מכבי תל אביב הודיעה היום:

לאחר שיחות ארוכות ומאמצים רבים הגיע מועדון הכדורגל מכבי תל אביב לסיכום עם משטרת ת"א והגורמים הרלוונטיים לפיו יוחזרו אביזרי העידוד - תופים ובאנרים - במשחקי הבית של מכבי בבלומפילד.

יחד עם אביזרי העידוד, כבר ביום שני הקרוב (20:15) נחזור לבלומפילד כאשר מכבי תארח את הפועל רעננה למשחק ליגה נוסף. כמובן שבעקבות הקרב הצמוד בצמרת הטבלה לדחיפה שלכם מהיציעים תהיה הפעם חשיבות גדולה אפילו יותר מהרגיל.

על מנת לשמור על המצב הקיים - דחיפה מקסימלית לשחקנים - אנו מבקשים מקהל האוהדים לשמור על התנהגות נאותה במהלך המשחקים ולהימנע מהשחתת ציוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully