וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "התכוננו לכל מערך שהפועל באר שבע תציב"

28.1.2020 / 14:16

מכבי תל אביב תתארח בטרנר (ד', 20:15, ספורט 5), המאמן לא אהב את השאלות על עטר: "למה אתם לא שואלים על ברסקי, חוזז או בלקמן?". דור פרץ ממשיך בתהליך ההחלמה, אבל לא יכלל בסגל של הצהובים

צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

מכבי תל אביב תתארח מחר (רביעי, 20:15) אצל הפועל באר שבע למפגש שכבר לא מוגדר כמשחק העונה אבל עדיין מדובר באחת היריבויות הגדולות בליגת העל, ובמפגש חם עוד יותר מאז מינויו של יוסי אבוקסיס למאמן האדומים. האלופה מגיעה לטרנר אחרי ששוב לא ספגה בשלושת משחקיה האחרונים, ובמטרה להגדיל פעם נוספת את הפער בפסגת הטבלה ממכבי חיפה לשבע נקודות. דור פרץ ממשיך בתהליך ההחלמה, אבל לא יכלל בסגל.

המאמן ולאדן איביץ' אמר במסיבת העיתונאים היום: "הפועל באר שבע הייתה אחת הקבוצות הדומיננטיות בליגה בחמש השנים האחרונות. יש לה הרבה שחקנים טובים ואני חושב שהסגל שלה באותה רמה כמו בעונה שעברה. אף פעם לא קל נגדה, הסיכויים הם תמיד 50-50. אנחנו יודעים שהיא יכולה לשנות מערכים, לשחק עם ארבעה שחקני הגנה או חמישה, אבל אנחנו מוכנים לשני המערכים הללו".

המאמן הסרבי המשיך: "זה משחק חוץ קשה, המטרה היא לקחת שלוש נקודות ולשחק כדורגל טוב. איך באר שבע תשחק? זו בעיה שלה ולא שלי. אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו ולעשות את העבודה מההתחלה ועד הסוף. אנחנו צריכים להתכונן למשחק קשה".

איביץ' נשאל גם על עתידו של אלירן עטר שלא נכלל בסגל המשחקים האחרונים והשיב בקוצר רוח: "גם ברסקי וחוזז לא שיחקו הרבה, למה אתם לא שואלים אותי עליהם? למה אתם לא שואלים אותי על ניק בלקמן?".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
שוב מול אבוקסיס. ולאדן איביץ'/דני מרון

המספרים לקראת המשחק

* 113 משחקי ליגה היו בין הקבוצות, כשמכבי תל אביב מובילה 26:55 בניצחונות ועוד 32 משחקים לא הוכרעו.

* ששת המפגשים האחרונים היו בשליטת הצהובים, שניצחו ארבע פעמים על האפס ועוד פעמיים סיימו בתיקו. בארבעת העימותים האחרונים, הפועל באר שבע לא מצאה את הרשת.

* לפני המפגש הקודם ביניהן, לשתי הקבוצות היו 17 נקודות והפועל באר שבע הייתה בפסגה בזכות הפרש שערים. מכבי תל אביב ניצחה 0:2, ומאז היא הוסיפה למאזנה עוד 33 נקודות ואילו הקבוצה מבירת הנגב רק עוד 16.

* הפועל באר שבע היא הקבוצה היחידה ללא תיקו ביתי העונה (שבעה ניצחונות לעומת שלושה הפסדים) וצברה הכי הרבה נקודות כמארחת.

* מכבי תל אביב היא היחידה עם מאזן חוץ מושלם העונה וסך הכול סופרת 31 משחקי חוץ ללא הפסד בליגת העל, מאז שבית"ר ירושלים ניצחה אותה 2:3 בטדי באפריל 2018. האם שיא הליגה הזה ימשיך להתארך?

* ולאדן איביץ' עדיין ללא הפסד אחרי חמישה משחקים מול הפועל באר שבע (שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו) אבל את הפסד הליגה היחיד שלו כמאמן בליגת העל רשם מול יוסי אבוקסיס, שגם ניצח אותו בגביע בעונה שעברה.

עוד בוואלה!

יוסי אבוקסיס: "צריך להראות למכבי תל אביב שזה לא משחק רגיל"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully