וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "צריך להראות למכבי תל אביב שזה לא משחק רגיל"

הפועל באר שבע מתכוננת למשחק נגד המוליכה ביום רביעי. המאמן הוסיף: "הם דומיננטיים, אבל במשחק אחד אפשר לעשות תוצאה טובה"

צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

המחזור ה-21 בליגת העל יפתח כבר באמצע השבוע וביום רביעי (20:15) הפועל באר שבע תארח את מכבי תל אביב. הקבוצה מבירת הנגב מפגרת אחרי המקום הרביעי כבר בשבע נקודות וניצחה רק פעם אחת בארבעת משחקי הליגה האחרונים.

"מכבי תל אביב בעונה טובה ודומיננטית ומובילה בצדק את הטבלה", אמר יוסי אבוקסיס במסיבת העיתונאים, "אבל במשחק אחד ספציפי, אם נבוא חכמים ועם המחויבות של השחקנים, אפשר לעשות תוצאה טובה. זה משחק ביתי, טרנר הוא אחד המגרשים הכי קשים ליריבות. ננסה לגרום למכבי תל אביב להרגיש שזה לא משחק ליגה רגיל".

אבוקסיס התייחס גם לחיזוק בינואר: "לא באתי בשביל לבכות על הסגל, התפקיד שלי כמאמן הוא להוציא ממנו יותר. אנחנו מנסים להתחזק בחלק הקדמי ומקווים שיהיו שחקנים שיסגרו עד סוף השבוע. לפעמים יש שחקנים שלא רוצים לבוא לישראל ומנסים למצוא אופציות אחרות. הפועל באר שבע תמיד הצליחה כשהיא החתימה שחקנים שהגיעו רעבים".

על יונתן כהן ששיחק אתצו בבני יהודה, אמר המאמן: "יונתן כהן עושה עונה גדולה, אני מאוד אוהב אותו, אבל יש במכבי תל אביב יש הרבה שחקנים דומיננטים שצריך להתכונן אליהם. אבל גם לבאר שבע יש שחקנים טובים. נצטרך לבוא חכמים, לדעת איך לסגור אותם וגם איך לשחק בחלק הקדמי".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע עם אלונה ברקת. לירון מולדובן
מחפש שחקני רכש רעבים. אבוקסיס/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully