וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס על הביקורת מאיביץ': "מתאפק לא להגיב, למרות שבא לי מאוד"

29.1.2020 / 23:32

פרק חדש במתיחות: אחרי העקיצה ממאמן מכבי תל אביב על סגנון המשחק של היריבה, מאמן באר שבע אמר: "אשמור על המסורת של המועדון". על התיקו: "התאכזבתי ממשחק ההתקפה שלנו"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: תגובות לניצחון של הפועל באר שבע על הפועל חיפה

המתיחות בין יוסי אבוקסיס לוולאדן איביץ' נמשכת. בעונה שעברה אבוקסיס כמאמן בני יהודה הנחיל למכבי תל אביב את הפסד הליגה היחיד שלה והדיח אותה בחצי גמר גביע המדינה כשהוא חוגג בצורה מופגנת, לאחר מכן נרשמה ביניהם תקרית לפני משחק אלוף האלופים (כשאיביץ' איים לעזוב את מסיבת העיתונאים בגלל האיחור של אבוקסיס), והיום (רביעי) נרשם פרק נוסף ביריבות, כאשר הפועל באר שבע עצרה את מכבי תל אביב וסחטה ממנה תיקו 1:1. הצהובים שלטו במשחק, שבו באר שבע הבקיעה שער שוויון מקרי, ובסיום המשחק איביץ' אמר ש"פירקנו היום את באר שבע, היינו צריכים לכבוש הרבה יותר שערים, הם התסגרו והגנו עם החלוצים שלהן מרחק 20 מטר מהשער".

מיד בפתיחת דבריו של יוסי אבוקסיס במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק הוא התבקש על ידי התקשורת להתייחס לביקורת של איביץ' על צורת המשחק של באר שבע, ואמר: "אני אחסוך לכם את השאלות. אני מתאפק לא להגיב, למרות שמאוד בא לי להגיב. אני אשמור על המסורת של המועדון הגדול הזה הפועל באר שבע ואתייחס רק לשאלות על הקבוצה שלי ולא על מה שאמר המאמן הנגדי".

על המשחק אמר אבוקסיס: "הנקודה היא לא מאכזבת נגד קבוצה שבמקום הראשון ושולטת בליגה, אבל היו הרבה קטעים שהתאכזבתי ממשחק ההתקפה שלנו. היינו חשופים מאוד בדקות האחרונות. מכבי תל אביב הגיעה לשלושה מצבים ב-1:1 ולא אהבתי לראות את זה. DNA זה עניין של שחקנים, איזה שחקנים יש לך במשחק. בשני המשחקים האחרונים שיחקנו בקו אחורי של ארבעה שחקנים, והיום לא היה לנו את קלטינס ועדן שמיר עזב. נשארנו עם קשר אחורי אחד. היינו חשופים מאוד עם קו אחורי של ארבעה. כמובן שאחרי 0:1 אתה לוקח יותר הימור אחורה.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. סוכנות ג'יני
לא מרוצה מהצורה בה שיחקו שחקניו בדקות האחרונות. יוסי אבוקסיס/סוכנות ג'יני

"מכבי תל אביב הגיעה לשלושה מצבים של 100%. יש לנו הרבה פצועים ומוצהבים. הסגל שלנו דליל מאוד, תומר יוספי עשה משחק טוב מאוד היום. הוא לא אכזב אותי. אנחנו צריכים להתחזק כי הסגל שלנו קצר מאוד. בינואר אין הרבה מציאות. אחרי ה-0:1, הייתה להם החמצה ומיהרתי לעשות חילוף שלשמחתי הצליח. מגיעה לארנסטס שטקוס מילה טובה. אם היינו מספיק חכמים במשחק ההתקפה שלנו, היינו יכולים לנצח. לא שהגיע לנו לנצח, אבל היינו יכולים לנצח".

ניב זריהן: "כיף לכבוש שער אחרי שנקלענו לפיגור, אבל אני לא מסתכל על זה שלא פתחתי. אני עושה את העבודה ולא משנה כמה יתנו לי לשחק. שמח שיצא לי לכבוש את שער השוויון. יש אווירה טובה בקבוצה, אנחנו משחקים טוב בזמן האחרון ומרגיש שיש שינוי. היה משחק לא קל, אבל הגענו למצב שגם יכולנו להכריע את המשחק, השחקנים עבדו קשה. אנחנו צריכים להשתפר. אני מרגיש טוב עם עצמי ואני מקווה להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully