וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ירדן שועה הושעה לשלושה ימים, לא יהיה בסגל בשבת

29.1.2020 / 20:25

החלוץ, שהתפרע אחרי שלא שותף מול בני יהודה, לא ישחק מול הפועל כפר סבא והושעה עד לקיום ועדת משמעת בעניינו

עריכת וידאו: ניר חן

עדכון ראשון: 9:30, בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על סאגת ירדן שועה

מכבי חיפה הודיעה הערב (רביעי) כי השעתה את ירדן שועה לשלושה ימים והוא גם יעמוד לוועדת משמעת. "לאחר שיחה שנערכה לשחקן ירדן שועה ושמיעת גרסתו, הודיע הערב המועדון לשחקן, בהתאם להוראות תקנון המשמעת, כי הינו מושעה לשלושה ימים מאימוני הקבוצה וזאת עד לקיום ועדת המשמעת שתברר את נסיבות האירועים האחרונים", נכתב בהודעה של הירוקים.

עוד קודם לכן פרסמנו שבמכבי חיפה מחכים להחלטה של יעקב שחר בנוגע לשועה. בעלי הקבוצה היה כעוס מאוד אתמול (שלישי), כך לפי אנשים בסביבתו, וביקש לקבל את ההחלטה בנוגע לחלוץ בשקט. "יענקל'ה לא מקבל החלטות על רגל אחת", הסביר גורם במועדון. שחר, כך הסבירו, היה כעוס על כל הצדדים. "יענקל'ה לא מרוצה מהסיטואציה", טען גורם. "הוא חשב שכל הצדדים היו יכולים להתנהל אחרת כדי שהסאגה לא תהיה כל כך ארוכה ועוצמתית. בעונה כזו, כשסוף סוף הקבוצה אפקטיבית, מכעיס שצריך בכלל להתעסק בדברים כאלו". גם עוזר המאמן פול גרובס מאוכזב מכל הסאגה, אחרי שטען שמעולם לא נתקל בהתנהגות כזו כלפיו.

במועדון מעריכים שבכל אופן שועה ייענש, ושחר יצטרך להחליט האם לשחררו. השניים צפויים לשוחח, ונראה שהנטייה של הבעלים היא למצוא פתרון שלא יכלול את שחרור החלוץ, שכן הבעלים מאמין שהוא ששועה עדיין יכול לתרום למכבי חיפה.

מבחינת השחקן עצמו, הוא הבהיר למקורביו שהיה רוצה לעזוב את מכבי חיפה ולא יהיה מוכן לצאת בהשאלה. שועה אף לא הגיע לאימון הקבוצה. הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים עוקבות אחר התפתחויות כאשר בני יהודה והפועל תל אביב היו רוצות לשאול את השחקן.

דולב חזיזה (מימין) עם ירדן שועה על ספסל מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
רוצה לעזוב. שועה על הספסל לצד חזיזה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully