וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטיק האשק סופג אש בצ'כיה: "בושה, לא זכור מקרה כזה"

המועמד למכבי חיפה הבריז ממחנה האימון של ספרטה פראג, שחקן העבר של הנבחרת תקף: "הוא צריך לספוג עונש חמור"

צילום ועריכה: קובי אליהו

חלוץ נבחרת צ'כוסלובקיה לשעבר, לדיסלב ויזק, תוקף חזיתית את הקשר מרטין האשק, שמועמד למכבי חיפה. אתמול הקשר הבריז מהטיסה של קבוצתו למחנה אימון והדבר עורר סערה בכדורגל המקומי. בצ'כיה קיימת תמימות דעים: האשק לא יצא למחנה האימון בגלל שהוא רוצה לעבור למכבי חיפה והמו"מ בין המועדונים עדיין לא הסתיים.

ויזק בן ה-65, שהיה חלק מנבחרת צ'כוסלובקיה שזכתה בזהב אולימפי ב-1980, אמר: "מדהים, זו בושה. אני לא מאמין, אני לא זוכר מקרה כזה בליגה שלנו. בשבילי ספרטה פראג היא עדיין מועדון גדול יותר מאיזו מכבי חיפה. פעם זה לא היה ככה, אבל היום יש דמוקרטיה. כל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה. עם זאת, אני עדיין לא מאמין שזה יכול לקרות עכשיו במועדון כמו ספרטה".

ויזק תקף גם את אביו של השחקן, שקרוי אף הוא מרטין האשק. האב שבעצמו שיחק בנבחרת צ'כיה, לבש את מדי ספרטה פראג ואימן אותה בעבר. בשנים 2017-2019 עמד על הקווים של בוהמיינס פראג, כשבנו שיחק במדיה.

"אני חושב שזו בושה לאבא שלו, שמאמן פה בליגה", אמר ויזק, "אני בטוח שהילד התייעץ עם אביו וזה נתן לו אישור להתנהגות הזו. אני לא יודע מה ספרטה תעשה, אבל היא חייבת להעניש אותו באופן חמור. אסור לה לזרוק אותו כי זה ישרת אותו. היא פשוט צריכה לתת לו עונש קשה".

מרטין האשק שחקן נבחרת צ'כיה הצעירה. GettyImages
עורר סערה. האשק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully