וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניק וילדסחוט: "רוב הקבוצות בישראל בעיקר מסתגרות, זה לא כיף"

שחקן הכנף של מכבי חיפה סיפר: "הפלייאוף העליון מתחיל במרץ ואני ממש מצפה לזה, כי אז נפגוש רק קבוצות שמשחקות כדורגל"

צילום ועריכה: קובי אליהו

שחקן הכנף של מכבי חיפה, יאניק וילדסחוט, התראיין באריכות לאחד האתרים בהולנד וסיפר על התפתחות הקריירה שלו. בין היתר סיפר כמובן על מה שעובר עליו בליגת העל הישראלית ובצד הירוק של הכרמל.

"לישראל יש תדמית מסוימת בעיני הרבה מאוד אנשים ובכנות, גם בעיני לפני שהגעתי", אמר, "בגלל זה אספתי הרבה מידע מאנשים ששיחקו או גרו פה. כל ההודעות שקיבלתי בנושא הזה היו חיוביות. התייעצתי עם המשפחה והחלטתי להגיע. עד עכשיו אין לי שום חרטה. הופתענו לטובה".

וילדסחוט הוסיף וסיפר: "מכבי חיפה כל כך גדולה ויש לה אוהדים בכל רחבי ישראל. במשחקי הבית האצטדיון כמעט מלא ולמשחקי החוץ מלווים אותנו 3,000-4,000 אוהדים. יש שש קבוצות חזקות שרוצות לשחק כדורגל, אבל כל השאר פשוט מציבות המון שחקנים באזור הרחבה ומתגוננות. זה לא ממש הופך את הכדורגל לכיף. הפלייאוף העליון מתחיל באמצע מרץ ואני ממש מצפה לזה, כי אז נפגוש רק קבוצות שמשחקות כדורגל".

השחקן בן ה-28 סיכם: "כדורגל הוא ספורט מוזר. כשעזבתי את הולנד, התכנון שלי היה לא לחזור עד הפרישה. אבל כיום יש עוד אספקטים משמעותיים בחיים שלי ואולי בשלב מסויים, בשביל אשתי, הילדים והמשפחה שלי, יהיה נכון לחזור. יש לי חוזה במכבי חיפה לעוד שנה וחצי, אבל אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה. יהיה נחמד לסיים את הקריירה בהולנד כי זו תהיה סגירת מעגל".

יאניק וילדסחוט שחקן מכבי חיפה מול עדן קארצב שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
מחכה בקוצר רוח לפלייאוף העליון. יאניק וילדסחוט/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully