וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אם לגבי עטר מתלבטים, בשועה אסור לגעת"

28.1.2020 / 8:41

שחקנים בבירה טוענים: "המרדף אחר שועה הוא טעות, בנו כאן חדר הלבשה למופת והגעה שלו יכולה להרוס הכל". חנן ממן ירד מהפרק

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות מהניצחון של בית"ר ירושלים על נס ציונה

שחקני בית"ר ירושלים קיבלו יומיים חופש ויחזרו להתאמן מחר לקראת המפגש עם בני יהודה במחזור הקרוב. במועדון מסתכלים על המשחק בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב ביום רביעי ומבינים שאם הקבוצה מבירת הנגב תאבד נקודות נוספות, הם יוכלו להגדיל את הפער במקום השלישי. פרדי פלומן ואנטואן קונטה צפויים לחזור להרכב על חשבונם של דיוגו וארדסקה המוצהב ולירן רוטמן.

קצת יותר משבוע לתום חלון ההעברות בבית"ר ממשיכים במאמצים לצרף שחקן זר, ולוקחים בחשבון שעם סיום חלון ההעברות באירופה בסוף החודש עשויות להיפתח אופציות נוספות
(החלון בישראל ייסגר שבוע אחרי החלון במרבית הליגות באירופה). יחד עם זאת, בקבוצה בודקים במקביל את השוק הישראלי ואתמול הבהירו שחנן ממן כבר לא בתכניות, גם אם הפועל באר שבע תסכים לשחרר אותו. כרגע פרט לאלירן עטר אין שחקנים ישראלים משמעותיים שצפויים לקבל שחרור.

משה חוגג וסוכנו של עטר, אבי נמני, שוחחו מספר פעמים בנושא, אך כרגע הכל תלוי בהחלטתם של יוסי בניון ורוני לוי. יש לציין שעד הבוקר לא נעשתה שום פנייה למכבי תל אביב לשחרר את עטר, לא מצד בית"ר ולא מצדו של השחקן. רק לאחר שתתקבל החלטה סופית של בניון ורוני לוי תיעשה פנייה כזאת, כאשר גם הנושא הכספי בחוזה לשנה וחצי עדיין לא סגור. בבית"ר אגב, לוקחים בחשבון שגם אם תתבצע פנייה, מכבי תל אביב עשויה להשיב בשלילה.

הפיצוץ הנוסף של ירדן שועה ומכבי חיפה עשוי להעלות שוב את אופציית צירופו לבית"ר ירושלים. במועדון בדקו פעמיים בחודש האחרון אפשרות לצרפו, אך נענו בשלילה ובשלב מסוים נסוגו מעט בשל התנהלות השחקן. בקבוצה לא שללו אתמול אפשרות של פנייה נוספת למכבי חיפה, אבל שחקנים בקבוצה אמרו: "המרדף אחרי שועה הוא טעות. אולי הוא הכישרון הכי גדול כאן, אבל להביא שחקן שמתנהג ככה פעם אחרי פעם לא יוסיף כבוד לבית"ר. בנו כאן חדר הלבשה למופת, מדברים על ערכים והשקעה במחלקת נוער, זה לא נראה טוב ויכול לרסק הכל. אם לגבי עטר מתלבטים בגלל האישיות, אז בשועה אסור לגעת".

דולב חזיזה (מימין) עם ירדן שועה על ספסל מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
דולב חזיזה (מימין) עם ירדן שועה על ספסל מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully