וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקהל בטדי שרק בוז, רוני לוי: "כנראה שהם מתגעגעים לשנה שעברה"

26.1.2020 / 22:22

בית"ר ירושלים ניצחה אך לא הרשימה ב-0:1 על נס ציונה, המאמן עקץ: "בעונה שעברה הם הבטיחו הישארות בחמשת המחזורים האחרונים". קריאף: "לקחנו נקודות וזה מה שחשוב"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (ראשון) 0:1 את נס ציונה באחד המשחקים הפחות טובים שלה השנה. אופיר קריאף הכריע כבר בדקה השישית, אבל הרגע המשמח באמת היה החזרה של עידן ורד, שנכנס כמחליף אחרי תשעה חודשים שבהם לא שיחק. אלא שהקהל הדי מועט שהגיע לטדי ממש לא ממש אהב את היכולת שהציגה הקבוצה וחלק מהאוהדים שרקו בוז בסיום.

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
הוא דווקא אהב את היכולת. רוני לוי/דני מרון

רוני לוי דווקא אהב את היכולת ואמר לאחר המשחק: "אני מאוד מרוצה. עברנו שבועיים לא פשוטים מבחינת חומר השחקנים. היו לנו המון פצועים ומורחקים. אני מרוצה מהתוצאה, פחות מהדרך. במחצית הראשונה אם היינו יותר מרוכזים היינו יכולים לעשות את ה-0:2 אבל לא עשינו את זה, העיקר שלקחנו את הנקודות. אנחנו תמיד רוצים להתקדם, אבל זה תלוי לא מעט ברכש שנעשה. אם לא נעשה, יהיה קשה מאוד".

על שריקות הבוז של הקהל: "הם כנראה מתגעגעים לשנה שעברה, אז הם הבטיחו הישארות בחמשת המחזורים האחרונים".

אופיר קריאף כובש שער הניצחון אמר: "אנחנו מרוצים, מדובר בשלוש נקודות חשובות. נס ציונה היא קבוצה מאוד קשה, הם לקחו נקודות ממכבי תל אביב והפועל באר שבע. שמרנו על שער נקי ולקחנו את הנקודות וזה מה שחשוב. חדר ההלבשה השנה הוא מהטובים שהייתי בהם".

עוד בוואלה!

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את סקציה נס ציונה

לכתבה המלאה
עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים עם אנתוני וארן. דני מרון
חזר סוף סוף. עידן ורד/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully