וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן: "לא הגיוני שכל ההחלטות הן נגד הפועל רעננה"

מאמן האדומים כעס על השיפוט אחרי ה-1:1 מול עירוני קרית שמונה. קובי רפואה: "במחצית הראשונה היינו זוועה, קטסטרופה"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על ירדן שועה

הפועל רעננה ועירוני קרית שמונה נפרדו הערב (רביעי) ב-1:1 בקרב התחתית ביניהן. יואב תומר כבש ראשון בדקה ה-33, אבל מוחמד שכר איזן מול האקסית (81) וסידר לקבוצתו נקודה כשעל הדרך הוא מונע מהיריבה שתיים. ברעננה שוב היו מתוסכלים מאוד מהחלטות השיפוט וצוות ה-VAR כשטענו לפנדל שלא ניתן להם ונגד שער שנפסל.

מאמן רעננה ניסו אביטן: "אני לא יודע מה להגיד. אני רק אחרי המשחק ועוד לא ראיתי את המהלכים בטלוויזיה. ממה שראיתי במגרש זה פשוט לא הגיוני. כל דבר שקשור אלינו לא נבדק. אני ראיתי שהגיע לנו פנדל ב-100% והשופט לא בדק. פסלו שער והוא לא בדק. זה לא הגיוני שכל ההחלטות הן נגד רעננה, זה לא הגיוני. אני מרגיש שזה לא הגיוני, גם הסטטיסטיקה בסוף מתיישרת ופה זה לא מתיישר. ניצחנו לא מזמן, היינו קרובים פעמיים לניצחון וכשאתה נאבק בתחתית ברור שזה מתסכל מאוד. גם היום וגם במשחק הקודם היינו צריכים לנצח וזה מתסכל. אבל זה מאבק ארוך ומייגע. אנחנו מלאי אמונה ומאמינים שיהיה בסדר".

על סוריאנו: "אני חושב שהוא שחקן איכותי ונראה איך הדברים יתחברו". על יואב תומר: "הוא עושה עבודה יפה מאוד ואני שמח בשבילו, אבל אנחנו לא מסתכלים על ההצלחה האישית של אף אחד, לנו יש מטרה והיא להישאר בליגה וזה מה שחשוב".

חלוץ רעננה יואב תומר אמר אחרי המשחק: "מבחינה אישית זה כיף שאני כובש במשחק רביעי ברציפות, אבל אני לא שמח כי זה לא עזר לקבוצה. הדבר היחיד שמשמח אותי זה ניצחון ושלוש נקודות וזה מבאס מאוד. כולנו ביחד, אולי יש לנו מזל רע, אני לא יכול להסביר את זה. אני מקווה שנצא מזה. אני מאמין שנישאר בליגה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל רעננה ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
מאמן הפועל רעננה, ניסו אביטן. דני מרון
שוב טענות נגד ה-VAR. אביטן/דני מרון

קובי רפואה: "עם תוצאות אי אפשר להתווכח. במחצית הראשונה היינו קטסטרופה, זה לא מתאים לרמות האלה בכלל. במחצית השנייה קצת השתפרנו. זה לא מה שאני רוצה כמובן, אני רוצה שנשחק הרבה יותר טוב. בחצי השעה האחרונה הייתה רק קבוצה אחת במגרש. אני לא נסער, יש דברים שמתסכלים, אבל זה בסדר. אני מאחורי השחקנים כל הזמן. אני רוצה שנשתחרר ונשחק הרבה יותר טוב. במחצית הראשונה נראינו זוועה, במחצית השנייה השתפרנו ואני מקווה שנביא כבר את התוצאות. לדבר זה קל, נמשיך לעבוד קשה כדי להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully