וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעריים כספיים מפרידים בין אלירן עטר לבית"ר ירושלים

29.1.2020 / 7:45

בקבוצה מתלבטים בנוגע לחלוץ מכבי תל אביב: "החלטה כלכלית ומקצועית לא פשוטה, נעשה חושבים עוד כמה ימים". אופציית שועה ירדה מהפרק. פרדי פלומן ואנטואן קונטה צפויים לפתוח מול בני יהודה

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על ירדן שועה

חלוץ מכבי תל אביב, אלירן עטר, עדיין רחוק מבית"ר ירושלים. העובדה כי הקבוצה מתקשה למצוא שחקן זר שיחזק אותה גרמה לכך שבמועדון אכן בודקים את אופציית צירופו של עטר, אך הצדדים לא הגיעו לסיכום. לאחר שיחות עם סוכנו אבי נמני נראה כי ישנם פערים כספיים, כאשר בסביבתו של החלוץ מדברים לפחות על הצעה אחת נוספת שהיא טובה משמעותית משל בית"ר ירושלים, ואף דיברו על חוזה לשנתיים וחצי שהוצע לו. בין הצדדים סוכם כי אם יגיעו להבנות, מי שיפנה למכבי תל אביב על מנת להשיג שחרור יהיו השחקן וסוכנו. "יש כאן החלטה כלכלית ומקצועית לא פשוטה", אמרו בבית"ר ירושלים. נעשה חושבים עוד כמה ימים".

בנוגע לירדן שועה, במועדון הבינו ממכבי חיפה כי אין מה לדבר על מכירתו ובשלב זה הוא ירד מהפרק. שועה אמנם הבהיר כי יסרב לצאת בהשאלה ממכבי חיפה, אך הירוקים לא מתרגשים והבהירו כי לא יימכר לקבוצה אחרת וביקשו מקבוצות שהתעניינו בו לרדת מהעניין. "לא היינו משלמים למכבי חיפה את הסכומים שהיא שילמה עליו בכל מקרה", אמרו במועדון. "רק במתווה שהיה ריאלי ומשתלם מבחינה כלכלית עבורנו, אולי דרך חלוקת אחוזים, היינו הולכים על מהלך שכזה. ברגע שמכבי חיפה הבהירה שהוא לא למכירה הוא ירד מהפרק בשלב זה, אבל בוודאות נחזק את הקבוצה".

בנוסף, בבית"ר ירושלים ממתינים לראות אילו שחקנים ישוחררו מקבוצותיהם בימים הקרובים, כאשר ייתכן כי גם לאחר המשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע יהיה התפתחויות בנוגע לסגלים של השתיים. הקבוצה תחזור להתאמן לאחר שני ימי חופשה, לקראת המשחק נגד בני יהודה ביום ראשון. פרדי פלומן ואנטואן קונטה צפויים לחזור ל-11, שלומי אזולאי צפוי לחזור לסגל ודיוגו ורדאסקה ייעדר בשל צהובים.

טור דעה של דוד רוזנטל על שחקן מכבי חיפה ירדן שועה. שלומי גבאי
נכון לעכשיו, האופציה שלו ירדה מהפרק. שועה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully