וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע עוקצים: אבוקסיס צריך להיות גאה על שעצבן את איביץ'

30.1.2020 / 7:38

הדרומיים מרוצים מהתיקו נגד מכבי תל אביב, מחמיאים למאמן, מקבלים איתות מזריהן ויוספי, מחכים להאסלביינק ומסבירים למה אין רכש

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: נועה לוי

עיקרי הדברים

- בבאר שבע מרוצים: "כולם שאלו לפני המשחק כמה ייגמר לטובת מכבי תל אביב"

- אבוקסיס לא ענה לאיביץ': "יוסי צריך להיות גאה שהוא מצליח לעצבן אותו"

- בבאר שבע פוחדים לטעות עם זרים חדשים, ולכן לא מביאים שחקנים חדשים

- יוספי ניצל את הצ'אנס שקיבל. עמית ביטון ממשיך לקבל מחמאות מאבוקסיס

- זריהן שכבש את שער השוויון מאותת: "ברור שאני רוצה לפתוח בכל משחק"

seperator

1. אבוקסיס ממשיך לעצבן את איביץ'

בהפועל באר שבע מרוצים מהתיקו 1:1 אמש (רביעי) נגד מכבי תל אביב, למרות שהקבוצה היתה פחות טובה ולא הרשימה. "לפני המשחק התקשורת שאלה כמה זה ייגמר לטובת מכבי תל אביב ולא מי ינצח", הזכירו בבאר שבע. "בסוף סיימנו בתיקו ואם היינו קצת יותר חכמים בסוף, גם היינו יכולים לגנוב ניצחון". יוסי אבוקסיס רצה מאוד לענות למאמן הצהובים ולאדן איביץ' על דברי הביקורת של הסרבי נגד צורת המשחק של הפועל באר שבע, אבל התאפק במסיבת העיתונאים. גורם בבאר שבע אמר על כך אמש: "יוסי צריך להיות גאה על זה שהוא מצליח מול איביץ'. גם עם בני יהודה בעונה שעברה והעונה וגם עכשיו עם באר שבע. זה שאיביץ' התעצבן, זה לזכותו של יוסי".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב כבר לא מושלמת בחוץ אחרי 1:1 מול הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
מעצבן סדרתי - וזה ייאמר לזכותו. אבוקסיס/דני מרון

2. בבאר שבע פוחדים לטעות ברכש ולכן עדיין לא מביאים שחקנים

שבוע לסגירת חלון ההעברות והפועל באר שבע עוד לא הביאה רכש. אבוקסיס הסביר אמש מה הסיפור: "אנחנו לא מצליחים למצוא זרים מספיק איכותיים. היו שניים שרצינו, אבל זה נפל. להביא עכשיו שחקנים בינואר בלחץ זה מאוד מסוכן, כי השחקנים רוצים גם חוזים לעונה הבאה ואף מעבר ואני לא חושב שזה יהיה נכון להביא שחקנים ולתת להם חוזים גם לעונות הבאות ולעשות הכל מתוך לחץ וסיכון שלוקחים. עדיף להביא שחקנים בסוף העונה כשיש זמן לעקוב אחר השחקנים ולראות בדיוק מה מביאים. עכשיו זה מאוד מסוכן ולחוץ ולכן רק אם נמצא משהו ממש טוב ואיכותי, נביא".

תומר יוספי שחקן הפועל באר שבע מול דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
בדרך הנכונה. תומר יוספי/דני מרון

3. שחקני הבית תומר יוספי ועמית ביטון ברשימת המצטיינים של אבוקסיס

בהיעדר שחקנים חדשים וכשלואי טהא ורמזי ספורי פצועים ודוד קלטינס מוצהב, זרק אתמול אבוקסיס את תומר יוספי למערכה וקיבל מהצעיר המקומי של הפועל באר שבע משחק שיכול לסדר לו מעתה מקום בהרכב הפותח. אבוקסיס ציין אמש את יוספי וגם החמיא לעמית ביטון, שחקן בית נוסף, שעושה עבודה טובה מאוד בהיעדרו של טהא. גם ג'ימי מרין קיבל מאבוקסיס צ'אנס מחודש, אבל בבאר שבע מדגישים שהסיכוי שהוא יישאר לא גבוה.

ניב זריהן כובש שער לזכות הפועל באר שבע. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
נדנדה מתמשכת. זריהן חוגג/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

4. זריהן מתנדנד בין הרכב לספסל: "רוצה לפתוח בכל משחק"

את שער השוויון של הפועל באר שבע כבש ניב זריהן, שמתנדנד בין הספסל להרכב תקופה ארוכה. "ברור שאני רוצה לשמור על יציבות ולפתוח בכל משחק", אמר אמש זריהן. "המטרה שלי לפתוח בהרכב ואני עובד קשה, אבל גם אם אני עולה מהספסל כמו הערב אני נותן הכל ורוצה לכבוש ולעזור לקבוצה". על המשימות של הפועל באר שבע העונה, אמר זריהן: "ברור שהמטרה היא להצליח בגביע ולהתקדם כמה שיותר למעלה וגם בליגה לא ויתרנו ואנחנו רוצים לעשות כמה שיותר ניצחונות".

נייג'ל האסלביינק שחקן הפועל באר שבע מול איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
אבוקסיס רוצה לפתור את ה"סכסוכון" עם הקהל. האסלביינק/דני מרון

5. אבוקסיס נותן גב להאסלביינק, למרות שהקהל רוטן

בעוד שחלק מהקהל של הפועל באר שבע ממשיך לרטון כנגד היכולת של נייג'ל האסלביינק, יוסי אבוקסיס נלחם עליו ולא מוכן לוותר: "ראיתי מה הוא שווה כשהוא היה בקרית שמונה והיו לו גם כמה משחקים טובים בהפועל באר שבע, לכן היה חשוב לי שהוא יגמור את הסכסוכון שהיה לו עם חלק באוהדים ואני רוצה לתת לו את הגב. התפקיד שלנו כמאמנים הוא לדעת להוציא יותר מהשחקנים. אם הייתי חושב שהוא אדיש, הייתי אולי נוהג אחרת, אבל אני מרגיש שהוא מאוד מחוייב ומאוד רוצה להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully