וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "פירקנו את הפועל באר שבע, הגיע לנו יותר"

29.1.2020 / 22:17

מאמן מכבי תל אביב היה מתוסכל אחרי ה-1:1 בדרום: "יכולנו לכבוש עוד שלושה או ארבעה שערים. באר שבע התגוננה עם החלוצים מרחק 20 מטר מהשער". השחקנים ניחמו את אילון אלמוג

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
הפער ממכבי חיפה יכול להצטמק לשתי נקודות בשבת. איביץ'/דני מרון

הפועל באר שבע ומכבי תל אביב נפרדו הערב (רביעי) ב-1:1 במשחק שהוקדם מהמחזור ה-21 בליגת העל בשל מחזור אמצע השבוע בשבוע הבא. צ'יקו אופואדו העלה את הצהובים ליתרון בדקה ה-52, ניב זריהן איזן בדקה ה-67. דן גלזר ספג כרטיס צהוב תשיעי העונה שימנע ממנו לשחק מול הפועל חיפה בעוד שני מחזורים.

בסיום מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' ביקר את סגנון המשחק של היריבה: "הגיע לנו יותר, אבל החמצנו הרבה מצבים. יכולנו לנצח 0:5 או 0:6, היינו הקבוצה הטובה יותר. במחצית הראשונה לא הגענו למצבים ואני לא יכול להיות מרוצה, אבל המחצית השנייה הייתה הרבה יותר טובה. זה קורה, זה משחק אחד. אם נשחק כמו ששיחקנו במחצית השנייה, הכול יהיה בסדר. כל מה שחסר לנו זה רק לכבוש. יכולנו לכבוש עוד שלושה או ארבעה שערים. עשינו טעות בשער שלהם והם ניצלו אותה.

"שיחקנו נגד באר שבע, קבוצה שבחמש העונות האחרונות זכתה שלוש פעמים באליפות. היום היא התגוננה עם החלוצים במרחק 20 מטר מהשער, בדקות האחרונות בקושי שיחקו פה. פירקנו אותה היום, אבל לא הצלחנו לסיים את המצבים. הם הענישו אותנו בגלל רגע רע אחד".

על מכבי חיפה ומאבק האליפות: "בטוח שיהיה מאבק גדול עד הסוף. אנחנו מכינים את עצמנו כדי להילחם עד הסוף. כך עשינו בעונה שעברה וכך נעשה גם העונה. אנחנו חושבים רק על משחק אחרי משחק. כרגע זה תלוי בנו כי אנחנו שולטים בגורלנו. אנחנו צריכים לחשוב רק על היריבה הבאה שלנו".

אילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב מאוכזב. דני מרון
יכול היה להפוך לגיבור הגדול. אלמוג/דני מרון
דור מיכה עם אילון אלמוג שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
חבריו ניחמו אותו. אלמוג/דני מרון

במכבי תל אביב מאוכזבים בעיקר מההחמצות הגדולות - הראשונה של אבי ריקן במצב של 0:1, כשהיה לבדו מול השוער שטקוס, והשנייה של אילון אלמוג, שנכנס מהספסל ויכל היה לקנות את עולמו, אבל החמיץ מקרוב ממש לפני הסיום אפשרות להפוך לגיבור הגדול של קבוצתו. אלמוג ירד מהמגרש כשהוא מחזיק את פניו בתסכול, וחבריו מנחמים אותו.

צ'יקו אופואדו: "כן, השער שלי לא הספיק. אני מקווה שנצליח להתאושש במשחק. אני מרוצה שכבשתי, אבל גם מאוכזב מאוד כי רצינו להשיג שלוש נקודות. אני שמח שנלחמנו כקבוצה. כולנו מאוכזבים כי במחצית השנייה הגענו להמון מצבים ויכולנו לכבוש הרבה שערים. היינו צריכים להרוג את המשחק בתחילת המחצית השנייה. אם היינו מנצלים את המצבים, היינו מכריעים את המשחק. אנחנו מאוכזבים. לא אכפת לנו ממכבי חיפה או מקבוצה אחרת, אכפת לנו רק מעצמנו. אנחנו צריכים לדחוף את עצמנו. אנחנו יודעים שזו עונה קשה מאוד. אנחנו צריכים לעבוד קשה מאוד כדי לזכות באליפות ואז נראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully