וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אייל סגל בפסק זמן, חושב על המשך צעדיו

31.1.2020 / 17:41

למרות הפעילות בחלון, בעלי הצהובים-שחורים הוריד פרופיל בתקופה האחרונה ולא מעורב בענייני הקבוצה. ייצא לחופשה בה יחליט לגבי עתידו

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על מכבי נתניה

בעלי מכבי נתניה אייל סגל הוריד פרופיל בחודש וחצי האחרונים ופחות מעורב, מבחירה, במה שקורה במועדון. אף שחלון ההעברות של המועדון די דינמי ולראיה צירופו של חן עזרא ועוד פעולות שייעשו עד יום חמישי כשייסגר החלון, ידוע שסגל, אשר רגיל להיות מאוד דומיננטי במועדון שלו, נתן את המושכות למנכ"ל שלו ניב גולדשטיין ולחברי הדירקטוריון והחליט לקחת סוג של פסק זמן כדי לחשוב עם עצמו מה הוא רוצה לעשות בהמשך ואיך הוא רואה את עתידו בקבוצה ובכדורגל הישראלי.

מספר עניינים הקשורים בין היתר להתאחדות לכדורגל ולמחלקה המשפטית שלה הם שהובילו את סגל לתחושות איתן הוא מסתובב כבר למעלה מחודש וחצי. השבוע אף שלח סגל מכתב ליושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון ושטח בפניו את הטענות שלו. סגל עמד העונה לדין על אירוע שהיה במשחק נוער של מכבי נתניה ולמרות ששופט המשחק חזר בו מההאשמות כלפיו, הוא הושעה לחודש.

ההשעיה הסתיימה ב-12 בינואר אבל מאז עברו למעלה משבועיים ולדברי מקורבים לבעלי מכבי נתניה, הוא החליט להמשיך ולהשעות את עצמו מתוך בחירה, כך שמירב העבודה נעשית על ידי המנכ"ל ניב גולדשטיין. סגל יהיה נוכח מחר באשדוד במשחק של מכבי נתניה, אבל ביום ראשון הוא ימריא לחו"ל כדי לנקות את הראש ולקבל החלטה על המשך צעדיו.

עוד בוואלה!

דיווחים חיים: קלינגר מתלבט בין רודריגס לאולהה, דגני יכלל בסגל?

לכתבה המלאה
בעלי מכבי נתניה, אייל סגל. ברני ארדוב
החליט להמשיך בהשעיה בעצמו. סגל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully