וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ימצמץ ראשון: הפרטים מאחורי הקלעים על המו"מ בין בית"ר לאלירן עטר

2.2.2020 / 12:45

מה הבטיח לבניון, למה עברו הבעייתי עם רוני לוי לא אמור להשפיע, ומדוע הוא לא ממהר לעזוב. המשולש בית"ר ירושלים-אלירן עטר-מכבי תל אביב עדיין מקווה לסכם על עסקה, אבל כדי שזה יקרה מישהו יצטרך להתפשר. תמונת מצב

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

ארבעה ימים לפני סגירת חלון ההעברות בליגת העל, ואלירן עטר עדיין תלוי באוויר. השידוך בינו לבין בית"ר ירושלים עומד על הפרק זמן רב. מיד כשחלוץ מכבי תל אביב יצא מהרוטציה של ולאדן איביץ', החלו גישושים ראשוניים. במשך לא מעט זמן בבית"ר לא באמת החשיבו אותו כמועמד רציני, משום שהמטרה הייתה לחזק את הקבוצה בשחקן זר בעמדת הקשר או החלוץ, ובכך לסגור את הסגל.

אבל אז הגיעה העזיבה של גדי קינדה ושינתה את התוכניות. בבית"ר הבינו שעטר יחזק את הקבוצה בכל מצב, למרות שהוא מתופקד כשחקן כנף (מה גם שבסיטואציות מסוימות עטר יכול לשמש חלוץ). אם עטר היה מסכים לחתום עד לתום העונה עם אופציה לעונה נוספת הוא כבר מזמן שחקן בית"ר ירושלים, אך בשלב זה הוא מתעקש על חוזה לשנה וחצי והכל בתנאי ששכרו העונה, שנע סביב מיליון שקל ברוטו לארבעת החודשים שנותרו, לא ייפגע. בית"ר מציעה לו קצת יותר ממחצית מהסכום עם חוזה לעונה הבאה. מבחינת עטר, את מה שמציעים לו לעונה הבאה בבית"ר ובבני יהודה הוא יוכל לקבל גם אם יסיים את העונה במכבי תל אביב, ואולי אפילו בקיץ ייפתחו אופציות נוספות.

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב עם ולאדן איביץ'. ברני ארדוב
אי אפשר לטעות בזה: איביץ' לא רוצה את עטר/ברני ארדוב

עטר קיווה לסיים את הקריירה במכבי תל אביב גם כששיחק במכבי חיפה, אבל עכשיו הוא בבעיה. המסרים שאיביץ' מעביר ברורים מאוד. עטר מבין שהמאמן לא מעוניין בו ומבין שאם יישאר ייתכן שלא ישחק תקופה ארוכה. מצד שני, אף פעם אי אפשר לדעת איך הדברים יתפתחו, במיוחד לאור הירידה ביכולת של החלק הקדמי של מכבי תל אביב.

מצד שלישי, עטר לא שוכח את הבעיות שהיו לו עם רוני לוי בקדנציה המשותפת של שניהם במכבי חיפה. יוסי בניון, שראה את הדינמיקה הבעייתית בין השניים מקרוב, כבר פתר את הפלונטר הזה בשיחות מאחורי הקלעים. המסר שהחלוץ העביר בשיחות הללו הוא שהוא מודע לדרישות של רוני לוי והמערכת, ובאמת רוצה ליהנות מכדורגל נטו, לא מעבר לכך. עטר אף אמר בשיחות סגורות: "אפשר לבדוק במכבי תל אביב אם הוצאתי מלה אחת נגד מישהו בכל הזמן הזה. קל לומר עליי דברים שליליים".

עוד בוואלה!

ארון שוינפלד דחה הצעה להצטרף להפועל חיפה, למרות שהציעה שכר זהה

לכתבה המלאה
אלירן עטר שחקן מכבי חיפה עם מאמנו רוני לוי. יוסי ציפקיס
בעבר השידוך הזה לא עבד טוב במיוחד. עטר ורוני לוי/יוסי ציפקיס

ארבעה ימים נותרו עד נעילת החלון, ובשביל שתתבשל עסקה אחד משלושת הצדדים יצטרך להתפשר - או שבית"ר תשדרג את ההצעה, או עטר יוותר על חלק משכרו העונה, או שמכבי תל אביב תפצה אותו. יכול להיות שהמגעים יימשכו עד היום האחרון של ההעברות וייתכן גם שלא יולידו דבר, אם בית"ר תצליח בכל זאת לצרף שחקן זר ברגע האחרון.

עד אז, בבית"ר בונים על החזרה של עידן ורד לעניינים ולוקחים בחשבון שבהמשך העונה יצטרכו לתת דקות לשלום אדרי, תמיר עדי, לירן רוטמן ואביאל זרגרי הצעיר, כחלק מניסיון לבנות שלד לשנים הבאות, גם אם הקבוצה תשלם מחיר בטווח הקצר.

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
יש על מה לבנות? עידן ורד/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully