וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון שוינפלד דחה הצעה להצטרף להפועל חיפה, למרות שהציעה שכר זהה

2.2.2020 / 6:28

החלוץ המסופסל לא רוצה לעזוב את מכבי תל אביב עד סוף חוזהו בסיום העונה. הקבוצה מהכרמל התעניינה גם ברוסלן ברסקי, אולם איביץ' לא נותן אור ירוק למהלך. מועמדותו של דן ביטון עדיין על הפרק

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: נועה לוי

עיקרי הדברים

- ארון שוינפלד דחה הצעה להצטרף להפועל חיפה בשכר זהה למכבי תל אביב

- גם הוא, כמו שחקנים אחרים במכבי תל אביב שממעטים לשחק, נחוש להישאר

- הפועל חיפה רוצה גם את רוסלן ברסקי, אולם במקרה הזה איביץ' לא מאשר

- מועמדותו של דן ביטון עדיין עומדת על הפרק, למרות המשא ומתן התקוע

seperator

חלוץ מכבי תל אביב ארון שוינפלד דחה הצעה להצטרף להפועל חיפה בשכר זהה לזה שיש לו במכבי תל אביב עד תום העונה. בהפועל חיפה שניצחה אמש את הפועל תל אביב רצו בעבר את שוינפלד וגם בחלון הזה רוצים אותו ואף מעבר לעונה הזו, אבל החלוץ לא רוצה לעזוב את מכבי תל אביב בדומה לשחקנים נוספים של הצהובים המחוזרים על ידי קבוצות ליגת העל ולמרות שאינם זוכים לדקות משחק, מעדיפים להישאר במועדון בשלושת החודשים וחצי שנותרו לסוף העונה. בהפועל חיפה רוצים גם את רוסלן ברסקי, אבל במקרה שלו ולאדן איביץ' לא נותן אור ירוק לעזיבה.

שוינפלד יסיים בתום העונה את חוזהו הרב שנתי במכבי תל אביב ויש סיכוי גבוה שיעזוב את ישראל. מזה כשנה שוינפלד הוא בן הזוג של הכדורגלנית האמריקאית אביגיל דלקמפר והמרחק ממנה קשה לו ולה. בסביבתו של השחקן מספרים שלא מן הנמנע כי בתום העונה, הוא יסיים את דרכו בישראל ואולי בהמשך ישחק ב-MLS.

חמישה ימים נותרו לסגירת חלון ההעברות ושמו של דן ביטון עדיין נמצא ברשימה של איביץ', שהודה שהוא השחקן הישראלי שהוא היה מאוד רוצה לראות בקבוצה. בשלב הזה אין התקדמות במגעים לצירופו מלודוגורץ, אבל לא מן הנמנע שתהיינה התפתחויות בימים הקרובים.

עוד בוואלה!

בסביבתו של ערן זהבי טוענים: מעבר למכבי תל אביב? ספקולציות בלבד

לכתבה המלאה
ארון שוינפלד, מכבי תל אביב מאוכזב. דני מרון
לא ממהר לעזוב. שוינפלד/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully