וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "מעדיף לנסות ללחוץ ולשלוט מאשר לשחק נסוג על נקודה"

1.2.2020 / 21:57

מאמן הפועל תל אביב שמר על פרופורציות אחרי ההפסד 1:0 להפועל חיפה: "אני בכוונה לא מדבר על פלייאוף עליון". סילבס: "זו תוצאה גדולה"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

רצף ששת הניצחונות בכל המסגרות של הפועל תל אביב הגיע הערב (שבת) לסיומו, כששחקניו של ניר קלינגר הפסידו 1:0 להפועל חיפה במסגרת המחזור ה-21 של ליגת העל, ובכך הסתבכה לה תמונת המאבק על הפלייאוף העליון, כשצמד הקבוצות האדומות, הפועל חדרה ומכבי נתניה נאבקות על כרטיס אחד ורק שלוש נקודות מפרידות בין המדורגת חמישית (הפועל תל אביב) והמדורגת שמינית (מכבי נתניה). יקוב סילבסטר כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-12, לאחר שהרשית גם בהופעת הבכורה שלו בהפועל חיפה.

ניר קלינגר אמר בסיום: "במחצית הראשונה לא היינו מספיק תוקפניים, החזקנו בכדור יותר מדי ולפעמים גם החזקת כדור היא מיותרת. בשנייה התחלנו לשחק יותר טוב, הפועל חיפה נשארה מאחור וחיפשה מתפרצות, אבל לא מצאנו את השביל הנכון. משחקים כאלה צריכים להסתיים ב-0:0, אבל הפועל חיפה הבקיעו את השער הראשון וזה גרם לנו להיכנס קצת ללחץ. אני מעדיף לנסות ללחוץ ולשלוט מאשר לשחק נסוג על נקודה. הולכים קדימה.

"אנחנו קבוצה טובה וחזקה, היום היו פחות קומבינציות טובות בהתקפה אבל זה קורה. צריך להמשיך להיות קבוצה ששולטת, אני מקווה שבמשחק הבא זה יסתדר. אני בכוונה לא מדבר על פלייאופים כי אני מכיר את הליגה ומנוסה בזה, המאבק יהיה עד הסוף. אנחנו לוקחים את ההפסד הזה בפרופורציה".

מוטי ברשצקי הפועל תל אביב. דני מרון
אכזבה. ברשצקי/דני מרון

"זה ניצחון חשוב, ידענו שנצטרך לעשות פה תוצאה", סיכם חיים סילבס. "אחרי השער היה קצת משחק של חתול ועכבר שדי התאים לנו. אני לא זוכר מצבים יוצאי דופן להפועל תל אביב חוץ מהקורה. בסך הכל משחק הקרבה מאוד גדול, העצבים משחקים תפקיד. השחקנים טעונים והיה חשוב מאוד לעשות את התוצאה הזאת אחרי תקופה ארוכה של תוצאות פחות טובות. אני גאה במאמץ ובכל מי שעלה למגרש, כי זו תוצאה סופר-חשובה. עשינו מאמץ גדול להביא את סילבסטר, היתה לנו בעיה בהתקפה. בלי קשר לזה, המשחק שלנו היה קצת יותר יציב היום. זו תוצאה גדולה. עצרנו את הפועל תל אביב שהיתה במומנטום נהדר".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:1 בחוץ את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
קלינגר/דני מרון
חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. דני מרון
סילבס מרוצה מאוד/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully