וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "ה-VAR זה איכסה אחד גדול"

על אף הניצחון על נס ציונה, מאמן הפועל חדרה יצא למתקפה: "ככל שה-VAR ייעלם כמה שיותר מהר, כך אהיה מרוצה". תורג'מן נואש לחיזוק

שחקני הפועל חדרה חוגגים. שלומי גבאי
פלייאוף עליון בפעם השנייה ברציפות? חדרה בסיום/שלומי גבאי

הפועל חדרה עשתה הערב (שבת) צעד גדול אל עבר הפלייאוף העליון, כשגברה בביתה 0:1 על סקציה נס ציונה משער של אליאל פרץ בדקה ה-80. לשרון מימר יש כעת מרווח ביטחון של שתי נקודות על מכבי נתניה שבמקום השביעי, בידיעה שניצחון על בני יהודה באמצע השבוע יקרב אותו מאוד להבטחת מקום בטופ 6.

"המשחק הזה היה צריך להיגמר בתוצאה הרבה יותר גדולה, חבל על כל ההחמצות כי עשינו משחק טוב", סיכם המאמן המנצח. אנחנו מסתכלים למטה ומוצאים עצמנו למעלה. חדרה קבוצה טובה, זה מה שחשוב לי כמאמן. נמשיך לעשות משחקים כאלה ונמצא את עצמנו במקומות יפים. חיכינו לקסם של אליאל פרץ, אני מקווה שמפה זה רק יילך קדימה".

דבר אחד העיב על הניצחון מבחינת מימר - ה-VAR, שסייע בפסילת שער של לוסיו בדקה ה-44, בשל עבירה של מוחמד אבו פאני בתחילת המהלך. "ה-VAR זה איכסה אחד גדול", אמר מימר. "אני לא מאשים את השופטים בכלל. ככל שהוא ייעלם כמה שיותר מהר מהנוף שלנו, אני אשמח מאוד".

אליאל פרץ הוסיף: "אני שמח מאוד אחרי שלושה חודשים בחוץ, שמח שעזרתי לקבוצה לנצח. אין יותר כיף מזה. המטרה שלנו היא להישאר בליגה, אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף ונילחם על זה בכל הכוח".

מנגד, סיכם עמיר תורג'מן המתוסכל: "היינו צריכים לשמור יותר טוב ולא עשינו את זה, לא הצלחנו להבקיע וגם לא לשמור על שער נקי. אם לא נוכל להבקיע שערים לא נוכל גם להישאר בליגה, אין פה קוסמות. צריך שחקנים עם איכות שיעשו את ההבדל בחלק הקדמי. עד נקודה מסוימת עשינו את זה לא רע אבל זה לא מספיק, אני מקווה שנצליח להביא את החיזוק שאנחנו רוצים כי בלי זה יהיה קשה מאוד להישאר בליגה. זה לא קשור לשיטה, כולם נלחמו כמו שצריך".

עמיר תורג'מן מאמן סקציה נס ציונה. שלומי גבאי
"צריך שחקנים עם איכות שיעשו את ההבדל בחלק הקדמי". תורג'מן/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully