וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסביבתו של ערן זהבי טוענים: מעבר למכבי תל אביב? ספקולציות בלבד

1.2.2020 / 12:25

כוכב גוואנגז'ו R&F יתאמן בחודש הקרוב בישראל בשל התפשטות נגיף הקורונה בסין ועדיין לא ברור אם יעזוב את קבוצתו. וגם: מדוע עסקת העברתו לטוטנהאם לא יצאה לפועל בסופו של דבר?

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: התגובות לאחר המשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע

התפשטות נגיף הקורונה בסין ודחיית הליגה, השאירו את שחקני גוואנגז'ו R&F, ערן זהבי ודיא סבע, בישראל. על פי ההנחייה האחרונה שהגיעה מקבוצתם, השניים יתאמנו בחודש הקרוב עם מאמן הכושר של הקבוצה ערן שדו בישראל ויכינו את עצמם למחנה האימונים שנכון לעכשיו מתוכנן לתחילת חודש מארס בדובאי. הסינים לא שינו בינתיים את ההנחייה האחרונה שלהם לפיה הליגה תשוב לפעילות במהלך חודש אפריל, אך כמובן שהדברים עוד ייבחנו כמה וכמה פעמים לאור המצב בסין.

בנוגע למעבר של זהבי או סבע בהשאלה למכבי תל אביב או כל קבוצה אחרת, אמרו בסביבתו של זהבי כי מדובר בספקולציה בלבד מאחר שמכבי תל אביב לא תוכל לשלם לו את שכרו הגבוה בסין וכל עוד הליגה אמורה לחזור עוד חודשיים, לא יהיה מישהו בסין שיסכים להעביר את הכוכב בהשאלה כשחלון ההעברות בסין סגור והוא לא יכול לחזור חזרה. בנוגע לטוטנהאם, השחקן לא היה יכול לעשות את המעבר משתי סיבות. הראשונה, הוא לא היה מספיק לעבור את הבדיקות הרפואיות. והשנייה, פער השעות מסין לא היה יכול להוביל לעסקה מכיוון שהסינים פשוט ישנו.

באשר לשכרם של זהבי וסבע, הם אמורים לקבל את משכורותיהם כרגיל, אף שהליגה מושבתת כאשר המדינה אמורה לערוב לכך מול המועדונים, אם תהיה להם בעיה.

דיא סבע, שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
גם הוא יישאר להתאמן בארץ. סבע/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully