וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינוי אווירה, חיבור עם הקהל ומעבר ל-4-3-3: המהפך של בני יהודה בעידן אלישע לוי

3.2.2020 / 7:58

שביעות רצון במועדון אחרי עוד ניצחון תחת המאמן החדש: "הלוואי שבכל שבוע יהיה משחק בטדי". אלישע מרוצה: "כשהגעתי הייתה אווירה לא טובה והיום הכול השתנה. אמרתי לשחקנים שיש לנו שבוע לבחור איפה אנחנו רוצים להיות"

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על ירדן שועה

שמחה גדולה הייתה בבני יהודה לאחר ה-1:3 על בית"ר ירושלים אמש (ראשון) בטדי. השחקנים חגגו עם הקהל בסיום ודיברו על כך שהיו צריכים את הניצחון הזה כדי להרים את הקבוצה בעונה הזאת. בבני יהודה אהבו להדגיש בסיום כי הרבה מעבר לניצחון, הם היו הקבוצה הטובה והדומיננטית מהפתיחה והיו ראויים לשלוש הנקודות. ביציאה מהאצטדיון, אמרו אנשי המועדון: "הלוואי שבכל שבוע יהיה משחק בטדי, הולך לנו נגד בית"ר ירושלים כאן".

המשחק של הכתומים היה המשך ישיר של המחצית השנייה נגד מכבי חיפה, ובכלל הקבוצה מציגה כדורגל הרבה יותר טוב ואיכותי מזה שהציגה בתחילת העונה. אלישע לוי אמר על כך בסיום: "מההתחלה באנו לשחק כדורגל במטרה לנצח, עם גישה טובה וביטחון גדול מאוד לשלוט ולהניע כדור. יצרנו הזדמנויות ולמרות שספגנו שער עלינו לחצי השני ושיפרנו את עצמנו, כשגם ההרחקה לקחה אותם קצת אחורה. זה לא עניין של אומץ, זה עניין של גישה, גם בנבחרת נגד ספרד או איטליה האמנתי בכדורגל הזה. אני מאמין שאם אתה משחק טוב ויוצר הזדמנויות קורים דברים טובים. זה לא שזה בא על חשבון הגנה, כי עשינו לבית"ר ירושלים חיים קשים גם בהגנה".

המאמן הוסיף: "מגיע שאפו לשחקנים, זה המשך של מה שראינו נגד מכבי חיפה, אפשר לראות את הנתונים הסטטיסטיים שלא כל קבוצה עושה לבית"ר בטדי. זה הכדורגל שאני מאמין בו, שינינו מערך, לשחק כדורגל, לשלוט בכדור ולהתאים את זה לסגל. עברנו ל-4-3-3 ואנחנו עושים התאמות. אנחנו עדיין רוצים להתחזק אבל ברור לנו שזה שבוע של צמרת או תחתית וזה מה שאמרתי לשחקנים, שיש לנו שבוע לבחור איפה אנחנו רוצים להיות".

כשאלישע הגיע לבני יהודה דיברו כולם על כך שהקבוצה בדרך להתרסקות. המאמן הסביר כי לא חשש מכך: "כשהגעתי הייתה אווירה לא טובה אבל לא חששתי, אני לא חושש משום דבר, מתעסקים בכדורגל ולא בחיים ומוות או מלחמה. אבל באתי לסיטואציה לא פשוטה, והיום הכול השתנה, האווירה יותר טובה ומשפחתית, החיבור עם הקהל, השחקנים יותר נהנים. זה הקושי שאתה מגיע במצב כזה, אתה צריך לארגן את הקבוצה, אתה צריך להביא תוצאות, אתה צריך לפגוע ברכש. בינתיים זה הולך טוב".

שחקני בני יהודה חוגגים. ברני ארדוב
"האמנו שאפשר לעשות את זה". שחקני בני יהודה חוגגים בסיום/ברני ארדוב

דור ג'אן הוסיף: "ציפיתי וקיוויתי לכבוש צמד. האמנו שאפשר לעשות את זה, מהדקה הראשונה היינו בסוג של עליונות על בית"ר ירושלים, שהיא קבוצה טובה יותר ויש שיגידו שהיא בליגה אחרת. עדיין, עלינו עליה בכל הפרמטרים והניצחון הזה מאוד מוצדק".

החלוץ הוסיף :"היכולת זה משהו שהתחיל במכבי חיפה בחצי השני, שיחקנו כדורגל התקפי וטוב אבל עדיין הפסדנו. לקחנו את הדברים הטובים משם ומההתחלה הרגשנו טוב, עם ביטחון וגם דברים התחברו. בחצי ראשון היינו טובים, שלטנו ומבעיטה אחת ירדנו בפיגור, יש משחקים כאלה שמפסידים בהם, אבל בחצי השני עלינו אותו דבר, לא איבדנו את הראש, שלטנו, והכרטיס האדום גם הכניס אותם קצת ללחץ. השערים שהבקענו היו מוצדקים".

על אלישע לוי אמר: "לכל מאמן יש את טביעת האצבע והדרך שלו. אנחנו עדיין בשלבי למידה, עדיין לא הקבוצה שהוא רוצה לראות. אנחנו מקווים מאוד להיות בפלייאוף העליון, אין הרבה מקומות וניאבק על המקומות שעדיין נותרו. מי שמכיר את בני יהודה יודע שהחששות מהתחתית מלווים אותה בכל סיטואציה, גם בעונה שעברה כשהתחלנו לא טוב דיברו כך. יש לנו חומר שחקנים טוב ומאמן טוב, והשמים הם הגבול מבחינתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully