וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אייל סגל החליט לעזוב את המועדון

2.2.2020 / 8:39

הבעלים יעביר את זכויות הניהול למנכ"ל ניב גולדשטיין וביקש מהדירקטוריון לאתר רוכש חדש. בין הסיבות לעזיבה: התנהלות האוהדים כלפי הצוות המקצועי והעמדתו לדין בהתאחדות לכדורגל

עריכת וידאו: ניר חן

בעלי מכבי נתניה, אייל סגל, החליט לעזוב את המועדון. בהודעה שפרסם הבוקר (ראשון) הודיע סגל כי יעביר בימים הקרובים את כל זכויות הניהול למנכ"ל המועדון ניב גולדשטיין וכי בכוונתו להתפטר מהדירקטוריון ומתפקידו כיו"ר הדירקטוריון.

סגל מבקש מהדירקטוריון למצוא מועמדים לרכישת המועדון או להעביר את זכויות הניהול לאוהדים ומבהיר כי החל מהעונה הבאה - עד שיימצא מי שייכנס לנעליו - תקציב המועדון יהיה מבוסס על הכנסותיו העצמאיות, כלומר סביב 18-20 מיליון שקלים. הבעלים הבטיח כי הוא ימשיך להפקיד את הערבויות הנדרשות על מנת לאפשר למועדון להתנהל. בנוסף הודיע כי לא ייעלם לחלוטין, אלא ישקיע את המשאבים רק במחלקת הנוער ויתנתק מהקבוצה הבוגרת.

בהודעה שפרסם, סגל הבהיר שהסיבות שהובילו אותו לקבלת ההחלטה הן האכזבה הקשה מהתנהגות חלק מהאוהדים בתקופות קשות ובתוך זה הנורמה שהשתרשה להגיע ולמחות נגד המאמנים והשחקנים במתקן האימונים. בנושא הזה כתב סגל: "מאז תחילת עונת 18/19, אנו עדים לפגיעות אישיות בצוות המקצועי והניהולי הבכיר, פגיעות שהפכו לחלק משפת היום יום וחוזרות על עצמן לאחר כל משחק בו התוצאה לא תואמת את הציפייה".

עניין נוסף הוא האכזבה ממוסדות העיר, שלטענתו אינם מגבים את המועדון ואינם תומכים בו אף שכך הובטח לו כשקנה את מכבי נתניה. העניין השלישי קשור ברגולציה וההתאחדות לכדורגל, בעיקר העובדה שעמד לדין פעמיים במהלך שנת 2019 ולדבריו שלא בצדק.

אייל סגל בעלי מכבי נתניה. ברני ארדוב
אייל סגל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully