וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב נושמים לרווחה: סקוטי ווילבקין לא סובל משבר

2.2.2020 / 17:04

הפציעה של הרכז המצטיין התבררה כלא חמורה. יעבור טיפולים כשכרגע הוא בספק למשחק מול חימקי מוסקבה ברביעי. דני אבדיה טוען: "אנחנו לא בירידה"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

אחרי כמעט 10 חודשים, רשמה אמש (שבת) מכבי תל אביב הפסד ליגה - 86:81 באילת. ועדיין, ההפסד הפך לעיסוק המשני של הצהובים אחרי המשחק. במוקד עמדה הפציעה של סקוטי ווילבקין שנפצע באותו קרסול בפעם השנייה תוך שבוע, נאנק מכאבים, וקיבל חבישה מיוחדת.

ווילבקין עבר היום צילום כדי לברר מה חומרת הפציעה, ובמועדון שחררו אנחת רווחה לאחר שתוצאות הצילום הראו כי הפציעה פחות חמורה משחשבו וכי השחקן לא סובל משבר. כך או כך הגארד ייאלץ לעבור טיפולים והוא בספק למשחק היורוליג ביום רביעי מול חימקי מוסקבה.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול הפועל אילת. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
תוצאות הצילום שללו שבר. ווילבקין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הצהובים קיבלו אמש ערב גדול מדני אבדיה שב-38 דקות קבע שיא קריירה עם 26 נקודות, אליהן הוסיף 6 ריבאונדים. גם אותלו האנטר היה טוב עם 18 נקודות ו-13 ריבאונדים, אבל פרט לשניים הללו שאר השחקנים היו רחוקים משיאם.

"הפסדנו בפעם הראשונה, זה נכון, אבל אין מה להתרגש. קורה שמפסידים", סיכם אבדיה את המשחק, "אנחנו לא בירידה או משהו כזה, אנחנו עדיין קבוצה חזקה וטובה. נבוא חזקים יותר, נעבוד על הדברים ונשתפר. צריך רק להסתכל קדימה".

הצהובים הגיעו לאילת באיחור משמעותי לאור עיכוב בטיסה שלהם שהייתה אמורה לצאת בשעות הצהריים המוקדמות. "צריך לומר את האמת, זה שלא הפסדנו עד היום משחק ליגה עם הסגל הקצר הזה ועומס המשחקים המטורף שיש לנו, זה כמעט נס", אמרו בקבוצה. "אנחנו משחקים עם שבעה עד שמונה שחקנים כבר כמעט חודשיים, וממשיכים לנצח. היו לפחות שני משחקים שהיינו כבר בדרך להפסיד, ואיכשהו הצלחנו לנצח".

במכבי מאמינים כי לאחר שובו של יובל זוסמן מהפציעה בבוהן והכניסה לכושר של אמארה סטודמאייר שישוב מהאירוע האישי במיאמי, הקבוצה תראה טוב יותר. "בסגל של תשעה שחקנים בכירים יהיה קשה מאוד לעצור אותנו. במצב כזה נוכל להתמודד גם עם עייפות וערב לא טוב של שחקנים", סיכמו במועדון.

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל אילת הפתיעה עם 81:86 על מכבי תל אביב, אשדוד ניצחה את חולון

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. דני מרון
"קורה שמפסידים". אבדיה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully