וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם בפ.ס.ז': צפו בניימאר מתעמת עם השופט, טוכל עצבני גם על אמבפה

הברזילאי זעם על הצהוב שקיבל, מאמנו כועס על מסיבת יום ההולדת ש"מסיחה את הדעת" ועל התגובה של החלוץ לחילוף: "זה לא נראה טוב"

רויטרס

בווידאו: ניימאר נזכר במפגשים עם קובי בריאנט

אפילו כשהיא מביסה 0:5, פריס סן ז'רמן לא יכולה להרגיש רגועה לגמרי לגבי העתיד. האלופה נוכחית וזו שבדרך מחצה אמש (שבת) את מונפלייה, אולם צמד הכוכבים הגדולים קיליאן אמבפה וניימאר משכו את תשומת הלב - ולא בגלל הביצועים כר הדשא.

הסופרסטאר הצרפתי כעס על כך שהוחלף במהלך המחצית השנייה, ותומאס טוכל לא אהב את זה. "זה לא נראה טוב, אבל אנחנו לא הקבוצה היחידה בה שחקנים מגיבים כך", אמר המאמן שהכניס בדקה ה-68 את אדינסון קבאני, לאחר שהמעבר לאתלטיקו מדריד לא יצא לפועל. "הסברתי לקיליאן מדוע הוא הוחלף וזהו זה. אני תמיד מקבל החלטות על בסיס מקצועי. זה כדורגל, לא טניס, וחייבים לכבד את כולם. אמבפה שחקן חכם, הוא יודע מה הוא עושה והוא לא אוהב שמחליפים אותו, אף אחד לא אוהב את זה, אבל אני המאמן - מישהו צריך להחליט מי נכנס ומי יוצא".

כשנשאל האם החלוץ ייענש, אמר טוכל: "אני לא יודע, אצטרך לחשוב על זה. מחר נקבל החלטה. יש לנו אימון בבוקר, נדבר עם הקבוצה ונראה אם אתייחס לזה או שאעשה זאת באופן אישי. זה תלוי באיך אשן בלילה. לא פשוט להתנהל עם אגואים בחדר ההלבשה, זה מאתגר".

ניימאר, לעומת זאת, הופיע למשחק עם שיער ורוד ובישר לכל כי הוא מתכוון לערוך מסיבת יום הולדת חגיגית היום ."זו הסחת דעת, אין ספק", אמר טוכל, ורמז לכך שאף הסביר זאת לברזילאי. "אני תמיד רוצה להגן על השחקנים שלי, ואם יש דברים קשים להגיד אני מעדיף להגיד אותם בתוך המועדון. אלה הסחות דעת שנותנות את הרושם שאנחנו לא רציניים, לא מקצוענים. אבל אני באמת לא רוצה לדבר על זה, כי אז הדברים הללו הופכים להיות גדולים יותר. אני מעדיף שלא להגיד אם אלך למסיבה שלו או לא, זה לא הנושא כרגע".

אבל זה לא הכל. בסיום, התלונן ניימאר בפני השופט על כך שהעניק לו כרטיס צהוב על ניסיון להקפיץ את הכדור מעל הראש, ואמר בפורטוגזית: "אני משחק כדורגל והוא נתן לי כרטיס צהוב. תגידו לו שהוא לא יכול לתת לי כרטיס צהוב". "דבר צרפתית", השיב השופט, והחלוץ זעם: "דבר צרפתית... בתחת שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully