וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הולאנד שוב כיכב ב-0:5 של דורטמונד, באיירן בפסגה אחרי התיקו של לייפציג

הנורבגי כבש צמד מול אוניון ברלין, האלופה ניצחה 1:3 את מיינץ והיא ראשונה, לאחר 2:2 דרמטי של לייפציג מול גלדבאך. 60 דקות לדאבור שהיה מעורב בשער הראשון בניצחונה של הופנהיים

מתוך הטוויטר

צמרת הבונדסליגה לא יכולה להיות צמודה יותר. באיירן מינכן, שהייתה בפסגה רק פעם אחת העונה, במחזור השישי, חזרה אליה היום (שבת) אחרי ניצחון חוץ 1:3 על מיינץ ו-2:2 דרמטי של המוליכה הקודמת ר.ב. לייפציג בבית מול בורוסיה מנשנגלדבאך. כעת לבאיירן 42 נקודות, ללייפציג 41 ולגלדבאך 39, בדיוק כמו דורטמונד השלישית שהביסה 0:5 את אוניון ברלין עם עוד צמד של ארלינג הולאנד. מונס דאבור שיחק 60 דקות ב-1:2 של הופנהיים על באייר לברקוזן. הרטה ברלין ושאלקה נפרדו ב-0:0 ביום שישי.

כריסטופר אנקונקו שחקן ר.ב. לייפציג. רויטרס
הציל את לייפציג מהפסד נוסף. כריסטופר אנקונקו/רויטרס

ר.ב. לייפציג - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:2

שער נפלא של כריסטופר אנקונקו בדקה ה-89 מנע מהמארחת הפסד ליגה שני ברציפות וראשון אי פעם במפגשים עם בורוסיה מנשנגלדבאך (חמישה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו במאזן הכולל). האורחת צברה נקודה אחת מ-12 האחרונות שלה בחוץ, אבל סיפקה מחצית ראשונה נהדרת. אלאסן פלאה סיים מהלך קבוצתי נהדר עם בעיטה שטוחה בשמאל אל הרשת בדקה ה-24, חברו כריסטוף קראמר יצא בגלל פציעה (29) אבל בדקה ה-35 פלוריאן נויהאוס מצא את יונאס הומפן ברחבה, זה הטעה בקלות את דאיו אופמקנו וכבש את השני. דווקא השוער השוויצרי יאן זומר החזיר את לייפציג למשחק, כשיצא לכדור גובה, נחת על בן ארצו דניס זקאריה ושמט את הכדור לטובת המחליף פטריק שיק שצימק בדקה ה-50. פלאה זעם על השופט וספג שני צהובים תוך כמה שניות בדקה ה-61, ומול 10 שחקנים הגבירה המארחת את הלחץ, גם דני אולמו נכנס להופעת בכורה, ובסוף באה על שכרה עם טיל של הצרפתי בימין מ-22 מטרים.

עוד בוואלה! ספורט

צרפת: ניימאר הופיע בשיער ורוד, פריס סן ז'רמן חגגה חמישייה

לכתבה המלאה
כריסטוף קראמר שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך פצוע. GettyImages
פציעה לא נעימה. כריסטוף קראמר/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - אוניון ברלין 0:5

הצהובים-שחורים ממשיכים בכושר הנפלא שלהם מאז שהסתיימה פגרת החורף, והפציצו חמישייה שלישית ברציפות עם הצגה נוספת מאת הרכש ארלינג הולאנד שהפציץ צמד (18 ו-76) והעמיד את מאזנו בדורטמונד על שבעה שערים בשלושה משחקים! ג'יידון סאנצ'ו פתח בחגיגה בדקה ה-13 כשהנורבגי הוסיף את השני חמש דקות לאחר מכן. מרקו רויס כבש את השלישי בפנדל (68) לאחר שהולאנד הוכשל ברחבה. אקסל ויטסל הוסיף את הרביעי שתי דקות לאחר מכן, לפני שהולאנד סגר את החמישייה השבועית עבור דורטומנד, שטיפסה באופן זמני למקום השלישי בבונדסליגה.

ארלינג הולאנד שחקנה של בורוסיה דורטמונד. GettyImages
בלתי ניתן לעצירה. ארלינג הולאנד/GettyImages

מיינץ - באיירן מינכן 3:1

הבווארים השלימו ניצחון ליגה שלישי ברציפות מאז הסתיימה פגרת החורף ועלו זמנית למקום הראשון בטבלה לאחר 1:3 בחוץ על מיינץ. האלופה סגרה עניין בזכות בליץ ב-26 הדקות הראשונות של המשחק, בסיומן צעדה באיירן ביתרון 0:3. רוברט לבנדובסקי כבש את הראשון בנגיחה בדקה השמינית לאחר הרמה מדויקת של בנז'מן פבאר וחגג שער 150 בליגה. תומאס מולר הוסיף את השני שש דקות לאחר מכן, וטיאגו אלקנטרה קבע 0:3 בדקה ה-26. המארחת הצליחה לצמק על סף סיום המחצית הראשונה, אך לא הצליחה להשיג מעבר לכך, והיא במקום ה-15 כשהיא צמודה לדיסלדורף שמתחת לקו האדום.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. GettyImages
המשיך בכושר הנהדר מהחודשים האחרונים. תומאס מולר/GettyImages

הרטה ברלין - שאלקה 0:0

הקבוצה מבירת גרמניה הייתה אחת השחקניות הפעילות ביותר בחלון ההעברות של ינואר כשרכשה את קשישטוף פיונטק, מתאוס קוניה, סנטיאגו אסקסיבאר ולוקא טוזאר (שיצטרף רק בקיץ). החלוץ הפולני, שרק חתם אתמול, נכנס וקיבל כבר דקות משחק כשהחליף בדקה ה-63 את מאריוס וולף. גם הוא לא הצליח למצוא את הרשת למרות שהיה די קרוב עם נגיחה, ובסופו של דבר שתי הקבוצות נפרדו בתיקו מאופס. בשאלקה, ז'אן קלר טודיבו רשם דקות ראשונות כשנכנס כמחליף בדקה ה-90.

קשישטוף פיונטק שחקן הרטה ברלין מול אלסנדרו שופף שחקן שאלקה. רויטרס
היה קרוב לכבוש בנגיחה. קשישטוף פיונטק/רויטרס

הופנהיים - באייר לברקוזן 1:2

מונס דאבור פתח בהרכב משחק שני ברציפות, וכמו במשחק הקודם מול פרנקפורט, הוחלף בדקה ה-60. עם זאת, לעומת המחזור הקודם, הפעם יצאה קבוצתו של הישראלי עם הניצחון לאחר שגברה 1:2 על באייר לברקוזן וצימקה ממנה את הפער בטבלה לנקודה בלבד. לברקוזן הייתה זו שכבשה ראשונה לאחר מבצע נהדר של מוסא דיאבי בדקה ה-11. המארחת השיגה את השוויון בדקה ה-23 מרגליו של אנדריי קרמאריץ' (23) לאחר בישול של פאבל קאדז'אבק כשדאבור מסר את הכדור למבשל. החלוץ הישראלי יצא בדקה ה-60 כאמור, כשקבוצתו השיגה המהפך חמש דקות לאחר מכן כשרוברט סקוב הדני כבש לאחר ערבובייה בהגנת האורחת, שנותרה בעשרה שחקנים לאחר שקרם דמירבאי הורחק בצהוב שני בדקה ה-92.

מונס דאבור שחקן הופנהיים מול לוקאש ראדצקי שוער באייר לברקוזן. GettyImages
היה מעורב בשער הראשון של קבוצתו. מונס דאבור/GettyImages

משחקים נוספים

אוגסבורג - ורדר ברמן 1:2
לאוגסבורג: פלוריאן נידרלכנר (67), רובן ורגאס (82), לורדר ברמן: טים ידבאי (עצמי, 23)

פורטונה דיסלדורף - איינטרכט פרנקפורט 1:1
לפורטונה: קאן אייהן (78), לפרנקפורט: טימותי צ'נדלר (93)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully