וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול הביסה את סאות'המפטון 0:4, רק 0:0 ליונייטד עם וולבס

האלופה שבדרך עם ניצחון 33 ב-34 משחקי הליגה האחרונים שלה. שלושה בישולים לפירמינו, צמד לסלאח. בכורה לא רעה לברונו פרננדש, 2:2 בין צ'לסי ולסטר

עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: יורגן קלופ מדבר על הפגרה בפרמיירליג

ליברפול המשיכה הערב (שבת) בדהירה אל עבר אחת האליפויות המרשימות בתולדות הפרמיירליג, כשהביסה את סאות'המפטון 0:4. לסטר סיטי וצ'לסי נפרדו ב-2:2 מצוין, ווסטהאם וברייטון התעלו עליהן עם 3:3 ומנצ'סטר יונייטד אכזבה עם 0:0 ביתי מול וולבס.

שחקני ליברפול מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו. רויטרס
קלי קלות. סלאח ופירמינו/רויטרס

ליברפול - סאות'המפטון 0:4

המוליכה ממשיכה לנפץ שיאים בדרך לאליפות ראשונה מזה 30 שנה, וכעת היא עומדת על 33 ניצחונות מ-34 משחקי הליגה האחרונים שלה, 42 משחקי פרמיירליג ברציפות ללא הפסד ופער של 22 נקודות בפסגה. אחרי מחצית ראשונה בינונית, הפקק השתחרר בדקה ה-47, כשרוברטו פירמינו מצא את אלכס אוקסלייד צ'מברליין וזה בעט כדור חזק ושטוח מקצה הרחבה פנימה. בדקה ה-60 קיבלנו שחזור כמעט מושלם, שוב הברזילאי פרץ משמאל, שוב העביר כדור רוחב והפעם היה זה ג'ורדן הנדרסון שמצא את הרשת. אותו הנדרסון עבר לתפקיד המבשל 12 דקות לאחר מכן, עם כדור עומק למוחמד סלאח שקבע 0:3. המצרי התכבד גם בשער האחרון, דקה בתוך תוספת הזמן, מבישול שלישי של פירמינו.

אנטוניו רודיגר שחקן צ'לסי (מימין) עם טמי אברהם. רויטרס
ג'ון טרי היה שחקן ההגנה הקודם עם צמד עבור צ'לסי. אנטוניו רודיגר/רויטרס

לסטר סיטי - צ'לסי 2:2

משחק חמישי ללא הפסד של לסטר מול הבלוז (כמו ברצף הכי טוב לפני 20 שנה) וזה קרה אחרי מפגש צהריים שבו כל השערים נכבשו תוך 25 דקות במחצית השנייה. אנטוניו רודיגר נגח פנימה בדקה ה-46 אחרי קרן של מייסון מאונט, אבל יורי טילמאנס בישל להארווי בארנס (54) וגם למגן השמאלי בן צ'ילוול (64) שביצעו מהפך מהיר, לפני שהצמד מאונט את רודיגר שיתפו פעולה גם בכדור חופשי והבלם הגרמני השלים צמד ראשון בקריירה עם נגיחה קשתית אל הרשת בדקה ה-71, וראשון של שחקן הגנה של צ'לסי מאז ג'ון טרי באפריל 2013. לסטר נותרה שלישית וביתרון שמונה נקודות על פני צ'לסי הרביעית.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש. רויטרס
בכורה לא רעה, תוצאה לא טובה. ברונו פרננדש/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - וולבס 0:0

לפני שבועיים זה נגמר ב-0:1 לשדים האדומים בגביע, הפעם חזרה יונייטד לסורה, דווקא אחרי הניצחון על מנצ'סטר סיטי בגביע הליגה באמצע השבוע. החדשות הטובות מבחינת אולה גונאר סולשיאר: ברונו פרננדש רשם הופעת בכורה והיה הבולט אצל המארחת, כשהיה אחראי לרוב האיומים של יונייטד. לצערם של השניים, זה לא הספיק ליותר מתיקו מאופס.

משחקים נוספים

ווטפורד - אברטון 3:2
לווטפורד: אדם מסינה (10), רוברטו פריירה (42), כבשו לאברטון: ג'רי מינה (45+1, 45+4), תיאו וולקוט (90)

ווסטהאם - ברייטון 3:3
לווסטהאם: איסא דיופ (30), רוברט סנודגרס (45, 57), לברייטון: אנג'לו אוגבונה (47, עצמי), פסקל גרוס (75), גלן מארי (79)

בורנמות' - אסטון וילה 1:2
לבורנמות': פיליפ בילינג (37), ניית'ן אקה (44), לאסטון וילה: אמבוואנה סמאטה (70)

קריסטל פאלאס - שפילד יונייטד 1:0
לשפילד: גויאטה (58, עצמי)

ניוקאסל - נוריץ' 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully