וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "אליסון נדרש להציל אותנו, אבל בכנות, למי אכפת?"

ליברפול שוב ניצחה, שוב רשמה הישג היסטורי ב-0:2 על ווסטהאם, המאמן שלה היה מבסוט והקהל שר על האליפות שבדרך: "אם הם לא היו במצב רוח טוב, משהו היה מוזר"

עריכת וידאו: נועה לוי

המכונה הקטלנית ששמה ליברפול לא חוותה שום קשיים גם אתמול (רביעי) כשניצחה 0:2 את ווסטהאם במשחק השלמה מהמחזור ה-18 בפרמיירליג. מוחמד סלאח כבש בפנדל את הראשון (35) ובישל לאלכס אוקסלייד צ'מברליין את השני (52).

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
"הגיע לנו לנצח". קלופ/רויטרס

המספרים

* ליברפול השלימה ניצחונות מול כל קבוצות הפרמיירליג העונה, וזו הפעם הראשונה בתולדות המועדון שהיא מצליחה לעשות את זה בליגה הבכירה.

* ליברפול לא הפסידה ב-41 משחקי הליגה האחרונים (36 ניצחונות ו-5 תוצאות תיקו) - הריצה השלישית באורכה בתולדות הליגה הראשונה באנגליה אחרי ארסנל (49 משחקים ב-2004) ונוטינגהאם פורסט (42 ב-1978).

* ליברפול השיגה ניצחון פרמיירליג מספר 15 ברציפות וזו רק פעם רביעית בתולדות הליגה הבכירה באנגליה שקבוצות מצליחה להשיג רצף כזה. מנצ'סטר סיטי עשתה את זה עד דצמבר 2017 (18 ניצחונות), ליברפול עצמה עשתה את זה עד אוקטובר 2019 (17 ניצחונות) ומנצ'סטר סיטי עשתה את זה עד אוגוסט 2019 (15).

* ליברפול השיגה 70 נקודות ב-24 מחזורים, כמות המשחקים הקטנה ביותר שקבוצה מהליגה הבכירה באנגליה נזקקה לה כדי להגיע לכמות כזו של נקודות.

* זה היה הניצחון ה-150 של יורגן קלופ כמאמן ליברפול בכל המסגרות (150 ניצחונות, 58 תוצאות תיקו ו-39 הפסדים).

* אין קבוצה שדייויד מויס הפסיד לה יותר כמאמן מאשר ליברפול (17 פעמים, כמו לארסנל).

* אלכס אוקסלייד צ'מברליין כבש שלושה שערים מול ווסטהאם, אין קבוצה שהוא כבש מולה יותר שערים.

אלכס אוקסלייד צ'מברליין שחקן ליברפול. רויטרס
"לא היינו מרוצים מהמחצית הראשונה". אוקסלייד צ'מברליין/רויטרס

אוקסלייד צ'מברליין אמר אחרי המשחק: "היינו מאוכזבים מהצורה בה שיחקנו במחצית הראשונה, לא היינו מרוצים בכלל. ידענו שאנחנו צריכים להרים את הרמה שלנו. היינו קצת מרושלים והכנסנו את עצמנו ללחץ מיותר. למזלנו, שחקני ההגנה שלנו ביחד עם אליסון הצילו אותנו. זו הייתה הופעה מקצועית והשער השני עזר לנו. ווסטהאם הצליחה לתסכל אותנו במחצית הראשונה".

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר אחרי המשחק: "אני מרוצה משלוש הנקודות ויש רק קבוצה אחת שהגיע לה לנצח. כמובן שיכולנו לעשות את הדברים קצת יותר טוב, אבל זה לא זה. אם זה היה קל, אז הרבה קבוצות היו מנצחות כמונו. אליסון היה צריך להציל אותנו, אבל בכנות למי אכפת? לא הצלחנו לייצר את הקצב שרצינו ולא תקפנו מספיק מהאגפים. תמיד קשה לשחק נגד קבוצה הגנתית כל כך. היו לווסטהאם הרבה מצבים נייחים, שזה תמיד 50-50, אבל הצלחנו להגן כמו שצריך.

"בסופו של דבר מה שחשוב זה שלוש הנקודות. זה נחמד שהגענו למספר המשחקים של כל שאר קבוצות הליגה". המאמן הגרמני התייחס לאוהדי קבוצתו, ששרו "אנחנו הולכים לזכות באליפות" ואמר: "האוהדים יכולים לשיר מה שהם רוצים ואם הם לא היו במצב רוח טוב עכשיו, אז היה כאן משהו מוזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully