וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'ורדן: "מילים לא יכולות לתאר את הכאב. קובי היה כמו אחי הקטן"

ב-NBA המומים מהמוות הטראגי, כוכב העבר האגדי ספד: "אתגעגע לשיחות איתו". שאקיל: "יש לי בחילה". גם כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי נפרדו בהתרגשות

קובי בריאנט נהרג בתאונת מסוק בגיל 41/עריכה: שאול אדם

ארה"ב המומה אחרי מותו של קובי בריאנט, אחד מהכדורסלנים הגדולים בכל הזמנים, שנהרג באופן טרגי במיוחד בהתרסקות מסוק בקלאבסס. על פי הדיווח עם קובי היו חמישה אנשים שלא שרדו את ההתרסקות - אחת מהן היא בתו בת ה-13, ג'יאנה.

ב-NBA כבר החלו במבול של ציוצים מודאגים - שחקנים, מאמנים, אגדות עבר, כולם התגייסו כדי להיפרד מאחד הגדולים אי פעם. גם מחוץ לליגה הטובה בעולם ספדו, ואפילו ראש הממשלה לא נותר אדיש. בנימין נתניהו ניצל גם הוא את הרשת החברתית וצייץ: "הצטערתי לשמוע על הטרגדיה בארה"ב, יום עצוב לכל אוהבי הספורט בעולם. קובי בריאנט, מגדולי הכדורסלנים בהיסטוריה, נהרג היום בהתרסקות מסוק בקלבסאס שבקליפורניה. הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים, ומיליוני חובבי כדורסל בעולם. לא יישכח. מי יתן שינוח על משכבו בשלום".

מייקל ג'ורדן, גדול שחקני הליגה בכל הזמנים, מסר הודעת הספד מרגשת מקובי וכתב: "אני בהלם מהבשורות הטרגיות על קובי וג'יאנה. מילים לא יכולות לתאר את הכאב שאני חש. אני אוהב את קובי, הוא היה כמו האח הקטן שלי. היינו נוהגים לדבר הרבה פעמים ואני אתגעגע לשיחות איתו כל כך. הוא היה מתחרה קשוח, אחד השחקנים הגדולים בתולדות המשחק. הוא היה גם אבא מדהים שאהב את המשפחה שלו מאוד. הוא היה גאה באהבה של בנותיו לכדורסל".

קובי בריאנט זוכה באליפות עם לוס אנג'לס לייקרס. AP
קשה לעכל שהוא איננו. קובי בריאנט בימי התהילה עם שאקיל/AP

שאקיל אוניל, שותפו הגדול ביותר של בריאנט לאורך הקריירה, איתו ידע לא מעט עליות ומורדות, צייץ: "אין מילים להביע את הכאב שאני מרגיש על כך שאיבדתי את אחי קובי בריאנט ואת האחיינית שלי ג'יג'י. אני אוהב אותך ואתה תחסר. שולח ניחומים למשפחת בריאנט. יש לי בחילה כרגע".

אמארה סטודמאייר, ששיחק רבות נגד קובי בריאנט בשנותיו הרבות ב-NBA, אמר במחצית הדרבי התל אביבי: "אני בהלם, אני לא יודע מה לומר. אני פשוט בשוק. אני ממש לא יודע מה להגיד. זה לא אמיתי, אני לא רוצה להאמין לזה. איבדתי את המילים, אני לא יודע מה לחשוב. זו כמו סכין בלב, אני לא יודע מה הרגשות שלי בכלל עכשיו".

כדורסלן העבר האגדי של בוסטון ביל ראסל: "ג'נין ואני בהלם מוחלט אחרי ששמענו על האובדן של אחד האנשים האוהבים עליי ואחד ממוחות הכדורסל הגדולים בהיסטוריה. הלב שלנו והתפילות עם ונסה והבנות. קובי בריאנט, היית המעריץ הכי גדול שלי, אבל אני הייתי שלך".

בעלי דאלאס מארק קיובן: "אסור לנו לשכוח כמה מלאי ערך החיים. אסור לתת לאלה שקרובים אליך לשכוח כמה אתה אוהב אותם".

יוסאין בולט: "אני לא יכול להאמין".

דניס רודמן: "אני שבור מהחדשות על מותו של חברי קובי בריאנט. המחשבות והתפילות יוצאות לאשתו ונסה, לבנותיו ולמשפחת הלייקרס".

פורוורד קליבלנד קווין לאב: "בבקשה לא. בבקשה אלוהים לא. זה לא יכול להיות אמיתי".

מאמן פנאתינייקוס ריק פיטינו: "זה שובר את הלב. אני הרוס".

עומרי כספי: "טרגדיה שאין כדוגמתה. אין לי מילים לתאר את מה שאני מרגיש עכשיו. מגדולי ספורטאי העולם, דמות להערכה בלתי רגילה. מבחינתי סימל את כל היופי שבספורט, העבודה הקשה שלו והרצון לנצח דחפה אותו מעבר לכל גבולות ההגיון. לא אשכח את הסל המנצח שקלע נגדנו בסטייפלס סנטר ב-1.1.10 ממש ליד הספסל שלנו. כזה הוא היה. ווינר שאין שני לו. לחשוב על אשתו במצב כזה, בלתי נתפס. בלתי נתפס איזה אסון".

עוד בוואלה!

קובי בריאנט נהרג בתאונת מסוק בגיל 41

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקנה של יובנטוס. GettyImages
גם הוא נפרד מקובי. רונאלדו/GettyImages

גם בעולם הכדורגל ספדו לקובי בריאנט. ליאו מסי הצטרף למספידים ואמר: "אין לי מילים. אני שולח את אהבתי למשפחה של קובי ולחברים שלו. היה תענוג לפגוש אותך ולחלוק את הרגעים הגדולים יחד. איבדנו גאון שיש מעטים כמוהו".

גם כריסטיאנו רונאלדו נפרד בפוסט אינסטגרם: "כל כך עצוב לשמוע על החדשות על מותו של קובי והבת שלו. קובי היה אגדה אמיתית והשראה לכל כך הרבה אנשים. אני שולח את תנחומיי למשפחה ולחברים שלו".

רונאלדו נפרד

בנימין נתניהו מספיד את בריאנט

דוויין ווייד בהלם

דניס רודמן פשוט לא מאמין

הציוץ האחרון של קובי בריאנט

ווג'נארובסקי מאשר: קובי בריאנט נהרג

סקוטי פיפן בהלם

View this post on Instagram

RIP to a real legend ?

A post shared by ROMEO (@romeobeckham) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully