וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יאנה בריאנט הייתה בדרך לאימון כדורסל עם אבא, המאמן קובי, כשהמסוק התרסק

הטרגדיה של משפחת בריאנט: "ג'יג'י", הבת השנייה מתוך ארבע של קובי בריאנט, הייתה כדורסלנית מתחילה, שהפכה את אביה לחובב כדורסל נשים. בעבר סיפר כמה הוא גאה בה, ואיך בגללה חזר למגרשים

קובי בריאנט נהרג בתאונת מסוק בגיל 41/עריכה: שאול אדם

הטרגדיה של קובי בריאנט הפכה לקשה אף יותר עבור משפחת בריאנט וחובבי הספורט בארה"ב, אחרי שנודע שלצד כדורסלן העבר נהרגה בהתרסקות המסוק גם בתו, ג'יאנה ג'יג'י בריאנט, שהייתה בת 13 בלבד במותה.

קובי ובתו היו בדרך לאימון ב"ממבה אקדמי" בקבוצת הכדורסל שבה שיחקה, כשההתרסקות אירעה וגרמה למותם של תשעת הנוסעים במסוק. עוד בטיסה היו שחקנית מהקבוצה של ג'יג'י בריאנט ואחד מהוריה שנהרגו עמה.

ג'יאנה בריאנט עם אביה קובי בריאנט. רויטרס
מתו ביחד. קובי ובתו/רויטרס
ג'יאנה בריאנט עם אביה קובי בריאנט. רויטרס
חוגגים ביחד אליפות. קובי ובתו ג'יג'י/רויטרס

קובי הפך לתומך נלהב בכדורסל נשים בזכות בתו, כשליווה בצורה צמודה את תחילת הקריירה שלה, ואף היה מאמן של קבוצת הנערות שלה בלוס אנג'לס. היא נחשבה לכדורסלנית מוכשרת מאוד, ורק בחודש שעבר השניים נראו יושבים ביחד וצופים במשחק של לוס אנג'לס לייקרס, כשקובי מסביר לבתו מהלכי כדורסל. "היה כיף לראות את המשחק דרך העיניים שלה", סיפר, "זה לא היה בשבילי, זה היה בשבילה".

קובי, שכינויו היה "בלאק ממבה", היה זה שהקים את "אקדמיית ממבה", שהלילה התאספו בה מאות הילדים והתאבלו על מותו. ג'יאנה אמורה הייתה להשתתף במשחק במסגרת "גביע ממבה". המתחם הגדול כולל חמישה מגרשי כדורסל, חמישה מגרשי כדורעף, שני מגרשי כדורעף חופים ומתקנים נוספים, ובקיץ איגד כמה שחקני NBA שערכו מחנה לקראת העונה.

כאמור, מאז שפרש קובי בריאנט לא הירבה לצפות במשחקי NBA, אבל חזר למגרשים בזכות בתו ג'יאנה, ובגללה. קובי סיפר בשנה האחרונה כמה הוא גאה בה ולהיות לצדה: "לאחרונה היה משחק שבו היא חטפה כדור והלכה לקו העונשין לזריקות מכריעות, וזה אומנם רק משחקי ילדים, אבל פתאום כל המקום ידע שהבת של קובי בריאנט עומדת לזרוק מהעונשין קליעות בשנייה האחרונה עם אפשרות לנצח את המשחק. כולם באו, והסתכלתי עליה לראות איך היא מתמודדת עם המצב. כולם מסביב כבר עם הטלפונים מצלמים אותה, אבל היא נשארה קרת רוח, לקחה נשימה ארוכה, הלכה לקו, וקברה את הזריקות. הייתי כל כך גאה... היא תחרותית מאוד. נטליה מחייכת המון, אבל ג'יג'י? היא יותר כמו סרינה, רצינית מאוד".

ג'יאנה נולדה ב-1 במאי 2006. היא הייתה הבת השנייה מבין ארבע בנות למשפחת בריאנט, אחרי הבכורה נטליה בת ה-17. יש לה עוד שתי אחיות קטנות ממנה - ביאנקה בת 3 וקפרי בת 7 חודשים.

ג'יאנה בריאנט עם אביה קובי בריאנט, ונסה בריאנט. רויטרס
ג'י'ג'י בידי אביה, קובי בריאנט/רויטרס

אבא קובי

האקדמיה של קובי מתאבלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully