וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב שרו בטקס: "למה שמעון לא טס עם קובי?". תומר גינת גינה

מכבי תל אביב קיימה טקס מאולתר לכוכב ה-NBA שנספה בתאונת מסוק, ואוהדי היריבה העירונית ניצלו זאת כדי להקניט את יו"ר מכבי. אמארה סטודמאייר בכה על הספסל: "הרגשתי שאני לא כאן, אבל הייתי חייב להתרכז במשחק"

עריכה: ניר חן

בווידאו: התאריכים החשובים בליגת העל

החדשות הטרגיות על מותו הערב (ראשון) של כוכב ה-NBA קובי בריאנט בהתרסקות מטוס בארצות הברית הגיעו במהרה גם להיכל הספורט ביד אליהו שם נערך משחק הדרבי התל אביבי בין מכבי להפועל תל אביב.

כבר במחצית המשחק הקרינו אנשי מכבי תמונה של בריאנט על המסך הגדול, והאוהדים שהיו בתוך האולם הריעו לכוכב המנוח, אלא שבין הרבע השלישי לרביעי נערך טקס מאולתר בו הוצגה תמונתו של בריאנט עם השנים בהן חי. שחקני שתי הקבוצות נעמדו על הפרקט ומחאו כפיים ביחד עם הקהל הרב, שהחל לקרוא בשמו של בריאנט. מנגד, מיציע אוהדי הפועל תל אביב נשמעה הקריאה: "למה שמעון לא טס עם קובי?", בניסיון להקניט את שמעון מזרחי, מה שהוביל להתלהטות היצרים ולקריאות בין היציעים.

לאחר מכן קפטן הפועל תל אביב תומר גינת צייץ מסר ביקורתי כלפי התנהגות האוהדים, וכתב: "יש רגעים בחיים שגדולים יותר מכולנו וצריך לשים בצד כל יריבות ופשוט לכבד".

שחקן מכבי תל אביב אמארה סטודמאייר. לירון מולדובן
פרץ בבכי כשנודע לו בדבר מותו של קובי. אמארה סטודמאייר/לירון מולדובן

שחקן ה-NBA לשעבר אמארה סטודמאייר, שעלה על הפרקט לראשונה הערב במדי מכבי תל אביב שמע עוד לפני המחצית על מותו של בריאנט, ופרץ בבכי בראיון הטלוויזיה. שאר השחקנים שמעו על הטרגדיה בחדר ההלבשה.

אמארה סטודמאייר ההמום דיבר על מותו של קובי ואמר לאחר המשחק: "קובי היה מודל עבורי. הוא היה מצוין על המגרש ובנאדם אינטיליגנטי מחוץ למגרש. המשפחה שלי התקשרה אליי ובכתה. אני בטוח שההורים שלו מתאבלים עכשיו. זה רגע קשה מאוד. הרגשתי היום שאני לא נמצא כאן אחרי ששמעתי את הבשורות. אבל ידעתי שאני חייב למצוא דרך להיות מרוכז, אבל זה לא היה קל.

אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל. לירון מולדובן
ניצלו את רגע המחווה לבריאנט כדי להקניט את שמעון מזרחי. אוהדי הפועל תל אביב/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully