וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הופנהיים הביסה 0:3 את ורדר ברמן, 60 דקות לדאבור

החלוץ הישראלי פתח בהרכב והוחלף במצב 0:0, קלאסן (65, עצמי), באומגרטנר (79) ואדמיאן (81) כבשו. לברקוזן ניצחה 0:3 את דיסלדורף

עריכת וידאו: ניר חן

המחזור ה-19 בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בראון הצליחה הופנהיים להביס 0:3 את ורדר ברמן בחוץ כשמונס דאבור משחק 60 דקות. לאחר מכן באייר לברקוזן הביסה 0:3 את פורטונה דיסלדורף.

כריסטוף באומגרטנר שחקן הופנהיים עם פאבל קדרז'אבק. GettyImages
באומגרטרנר חוגג את השער שלו/GettyImages

ורדר ברמן - הופנהיים 3:0

אחרי שנכנס במשחק הקודם כמחליף והיה שותף להפסד 2:1 לאיינטרכט פרנקפורט, פתח הפעם מונס דאבור בהרכב של הופנהיים ושיחק 60 דקות לפני שהוחלף על ידי סארגיס אדמיאן. החלוץ הישראלי הוחלף כשהתוצאה הייתה עדיין 0:0 ואיך שהוא יצא התחילה הופנהיים לכבוש.

השער הראשון הגיע בדקה ה-65 כשדייבי קלאסן ניסה להרחיק כדור ממצב מסוכן, אבל בעט אותו בחוסר מזל לשערו הוא וקבע 0:1. כריסטוף באומגרטנר בן ה-20 הכפיל בדקה ה-79 ואדמיאן, שכאמור נכנס במקום דאבור, השלים את הניצחון בדקה ה-83.

עוד בוואלה!

גרמניה: לייפציג הופתעה בפרנקפורט, באיירן מינכן צימקה את הפער

לכתבה המלאה
קאי האברץ שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
קאי האברץ חוגג את השער שלו/GettyImages

באייר לברקוזן - פורטונה דיסלדורף 0:3

אחרי שיצאה אל הפגרה עם שני הפסדים, הצליחה הקבוצה של פטר בוס לחזור ממנה עם שני ניצחונות ששיפרו את מאזנה ל-34 נקודות, שתיים פחות מבורוסיה דורטמונד שבמקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות בעונה הבאה. קאי האברץ כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-40 אחרי הגבהה של קארים בלארבי משמאל וזה 0:1. לארס בנדר קבע 0:2 בדקה ה-79 מקרוב אחרי קרן של קארים דמירבאי ויציאה רעה של השוער. לוקאס אלאריו השלים את הניצחון עם פנדל מוצלח בדקה ה-89.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully