וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור של הפתעות באיטליה: נאפולי הדהימה עם 1:2 על יובנטוס

הקבוצה של גאטוזו שנמצאת בעונה איומה הנחילה לאלופה הפסד שני. ז'לינסקי ואינסינייה כבשו, רונאלדו רק צימק. לאציו ורומא נפרדו ב-1:1 בדרבי, אינטר מעדה מול קליארי

עריכת וידאו: ניר חן

המחזור ה-21 בסרייה A נסגר היום (ראשון) עם שישה משחקים ושלל של הפתעות בצמרת. ההפתעה הגדולה נפלה בסאו פאולו, שם נאפולי הדהימה עם 1:2 על יובנטוס המוליכה. גם אינטר איבדה שתי נקודות יקרות ב-1:1 הביתי מול קליארי, לאציו ורומא סיימו באותה תוצאה בדרבי הגדול. פארמה גברה 0:2 על אודינזה ונצמדה לקליארי במקום השישי.

פיוטר ז'לינסקי נאפולי. רויטרס
ההפתעה של היום. פיוטר ז'לינסקי/רויטרס

נאפולי - יובנטוס 1:2

איזו הפתעה בסאו פאולו. אחרי שהתבשרה על כך שאינטר ולאציו איבדו נקודות, יובנטוס היתה יכולה לפתוח פער של שש נקודות בפסגה. אלא שנאפולי, עד לפני שנה היריבה הכי גדולה של יובה על התואר, הדהימה עם ניצחון יוקרתי מאוד ושני ברציפות אחרי ה-0:1 על לאציו החזקה בגביע. סארי פתח בהרכב חזק מאוד עם רונאלדו, היגואין ודיבאלה בהתקפה, אבל הגנת נאפולי עבדה היטב בהגנה ובדקה ה-63 פיוטר ז'לינסקי ניצל הדיפה רעה של שצז'ני וכבש מהריבאונד. לורנצו אינסינייה הכפיל (87) עם בעיטה מהאוויר מתוך הרחבה ורונאלדו צימק בדקה ה-90 עם דחיקה מקרוב אבל זה היה מאוחר מדי. זה היה ההפסד השני העונה של האלופה, שנכנעה גם בליגה וגם בגביע העונה רק מול לאציו. נאפולי ממשיכה במגמת השיפור שלה אחרי המשבר העצום שעברה, אבל העונה הנוכחית כבר אבודה מבחינת הליגה.

שחקני לאציו חוגגים. רויטרס
אצ'רבי חוגג שוויון של לאציו/רויטרס

רומא - לאציו 1:1

אחרי שהתבשרה על התיקו של אינטר מול קליארי, לאציו היתה יכולה לכבוש את המקום השני אם היתה מנצחת את הדרבי של רומא. היא גם הגיעה למשחק הזה אחרי לא פחות מ-11 ניצחונות ליגה רצופים. אלא שעל המגרש רומא, שאירחה את המשחק הזה, היתה טובה בהרבה והיתה ראויה גם לנצח. שתי טעויות גדולות קבעו את תוצאת המשחק הזה. בדקה ה-26 אדין דז'קו ניצל יציאה רעה של שטראקושה ונגח מעליו פנימה. בדקה ה-34 פרנצ'סקו אצ'רבי השווה בשער הזוי אחרי שכריס סמולינג והשוער פאו לופס לא הצליחו להרחיק כדור פשוט והבלם פשוט דחק מקרוב פנימה. עד כמה רומא היתה עדיפה תעיד הסטטיסטיקה של המשחק הזה. הג'אלורוסי רשמו 10 בעיטות למסגרת לעומת 1 של לאציו, שגם נכנסה פנימה. לאציו תקווה כעת שיובנטוס המוליכה לא תנצח בנאפולי, כשהפער כרגע בין השתיים עומד על חמש נקודות בלבד.

שוער רומא פאו לופס עם כריס סמולינג. רויטרס
טעות קשה בשוויון. כריס סמולינג/רויטרס
שחקן אינטר, לאוטרו מרטינס. רויטרס
חגג מוקדם, אבל גם הורחק בתוספת הזמן. לאוטרו/רויטרס

אינטר - קליארי 1:1

אכזבה עצומה לאינטר, שרשמה 1:1 שלישי ברציפות ומתחילה לאבד אחיזה במאבק האליפות. אשלי יאנג פתח בהרכב ובדקה ה-29 הלביש ללאוטרו מרטינס כדור על הראש והארגנטינאי כבש בנגיחה איכותית. הנראזורי היו צריכים להגדיל את הפער, אבל החמיצו ונענשו על ידי לא אחר מאשר ראג'ה נאינגולן אותו הם השליכו באוגוסט האחרון. הבלגי בעט מחוץ לרחבה (78), הכדור פגע באלסנדרו באסטוני, שינה כיוון ונעצר ברשת. לאוטרו ספג צהוב שני בתוספת הזמן, השתולל ויחסר לאינטר לפחות ממשחק אחד.

דיאן קולוסבסקי שחקנה של פארמה. GettyImages
שוב כבש לזכות פארמה. קולוסבסקי/GettyImages

פארמה - אודינזה 0:2

לאחר ניצחון ליגה בודד בארבעת המחזורים האחרונים השיגו הצלבנים ניצחון ליגה חשוב על אודינזה במאבק על כרטיס לאירופה, ונצמדו לקליארי שבמקום השישי. ריקארדו גגליולו כבש את הראשון בבעיטה מצויינת מהאוויר לאחר שהכדור נהדף אליו מהגנת האורחת. דיאן קולוסבסקי הוסיף את השני לאחר שחלף על פני שחקן הגנה ושלח כדור חד לפינה הימנית וקבע את תוצאת המשחק, 0:2 לפארמה.

תוצאות נוספות:

ורונה - לצ'ה 0:3
לורונה: פאבל דבידוביץ' (19), מתיאו פסינה (34), ג'מפאולו פאציני (86, בפנדל)

סמפדוריה - ססואולו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully