וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: "ברצלונה תחתים חלוץ חדש בתוך 48 שעות"

בקבוצה מתגעגעים לסוארס הפצוע והמועמד המוביל לתפוס את מקומו הוא רודריגו. אבל הבעיות נראות עמוקות יותר ובתקשורת כבר מדווחים על משבר אמון בין קיקה סטיין לשחקנים: "המצב מתחיל להימאס על מסי". ולמה ראקיטיץ' חוטף?

עריכת וידאו: ניר חן

(עדכון ראשון: 9:36)

עוד לא עברו שבועיים מאז מונה קיקה סטיין למאמן ברצלונה, ובספרד כבר מדווחים על חיכוכים בינו לבין השחקנים בחדר ההלבשה. אמש (ראשון) הפסידה ברצלונה 2:0 לוולנסיה בעוד משחק עקר, בו הרבתה למסור ושלטה בכדור, אבל מיעטה לסכן את השער.

ההפסד אמש הצטרף לניצחון הדחוק על איביזה בגביע המלך ולניצחון הקשה על גרנאדה בהופעת הבכורה של סטיין על הקווים, שני משחקים בהם ברצלונה נראתה הרבה פחות חדה ומסוכנת מבעבר.

במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק אמר סטיין ש"השחקנים עדיין לא מפנימים דברים מסוימים בשיטה שלי", משפט שעל פי "אס" (המדרידאי, יש לציין) נתפס כפוגעני בחדר ההלבשה של ברצלונה. על פי הדיווח, שחקני ברצלונה לא קיבלו בעין יפה את הביקורת המרומזת וחלקם ביקרו אותו בחזרה בחדרי חדרים.

בינתיים בקבוצה מאוד מתגעגעים ללואיס סוארס הפצוע וב"ספורט" דווח בצהריים ש"ברצלונה תחתים חלוץ בתוך 48 שעות". השחקן המדובר ביותר בספרד היום הוא רודריגו. ולנסיה כבר אישרה שהחלוץ עשוי לעזוב והוא ניצב בראש הרשימה של האלופה. במועדון זוכרים היטב את הפיאסקו על קווין פרינס בואטנג וקיבלו החלטה עקרונית להחתים שחקן שמכיר את הליגה הספרדית.

מאמן ברצלונה קיקה סטיין. GettyImages
הוא והשחקנים עדיין לא משדרים על אותו גל. קיקה סטיין/GettyImages

כך או כך, גם שחקני עבר של המועדון דואגים למצבה של הקבוצה. לואיס סוארס מרימונטס, אחד מכוכבי ברצלונה בשנות ה-50 ומי שמרבה לבקר את הקבוצה בתקופה האחרונה בתור פרשן, אמר אמש ש"קיקה סטיין לא יודע אפילו מאיפה להתחיל. הבעיה שלו היא ששום דבר לא עובד, וזה מתחיל להיות מייאש. זו בעיה גדולה מאוד, כי המצב מתחיל להימאס גם על מסי. אני לא יודע מה יקרה".

ג'רארד לופס, שחקן עבר נוסף של ברצלונה, אמר ש"הבעיות של ברצלונה הרבה יותר גדולות ממה שמאמן אחד - טוב ככל שיהיה - יכול לתקן. להערכתי, גם הרכש שיגיע או לא יגיע בחלון ההעברות לא יוכל לפתור את המצב".

בכלי התקשורת בקטאלוניה גם כן משדרים כבר ייאוש. "אבודים", קרא שער "מונדו דפורטיבו" הבוקר. ב"ספורט" בחרו בכותרת: "מאוד, מאוד מדאיג" וטענו ש"קיקה סטיין שוב בחר בגישה לא נכונה, והקבוצה שוב הרגישה את החיסרון בחלוץ מרכזי".

בקטאלוניה לא הסתפקו בביקורת רק כלפי קיקה סטיין, אלא קטלו גם את איבן ראקיטיץ', שנראה פעיל באינסטגרם בזמן שהקבוצה שהתה בחדר ההלבשה, זמן קצר לפני פתיחת המשחק. ראקיטיץ' לא פתח בהרכב וגם התקנון הפנימי של ברצלונה לא אוסר שימוש בטלפונים ניידים לפני המשחק, אולם ב"ספורט" מצאו טעם לפגם בהתנהלותו, וטענו כי היא מהווה עדות נוספת לכך ש"הוא לא רוצה להיות פה יותר".

הקומנט של ראקיטיץ' לא התקבל בעין יפה

ליאונל מסי, ברצלונה, מאוכזב. GettyImages
מתחיל להימאס לו? מסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully