וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.1: צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד בעקבות קבאני, אלקאסר לניוקאסל?

פחות משבוע לפני סגירת החלון ואירופה כמרקחה. אריקסן יהפוך למשתכר השלישי באיטליה, טוטנהאם תשלים עסקה נוספת, אבר באנגה עובר לערב הסעודית

עריכת וידאו: ניר חן

העברות

* אבר באנגה, 31, יעזוב את סביליה בחודש יולי, אחרי שסיכם על חוזה לשלוש שנים בקבוצת אל שבאב מהליגה הסעודית. הוא יגיע בחינם, אחרי שחוזהו בקבוצה הספרדית יסתיים.

וויסאם בן ידר שחקן סביליה. רויטרס
בארסה תפתח את הכיס? בן יידר/רויטרס

שמועות

* אדינסון קבאני נותר מחוץ לסגל של פריס סן ז'רמן למשחק הערב נגד ליל, מה שהצית גל שמועות. אתלטיקו מדריד כבר הגישה הצעה, אבל באנגליה מדברים דווקא על מהלך בזק של מנצ'סטר יונייטד או צ'לסי.

* מצטרפת מפתיעה למחזרות אחר פאקו אלקאסר: ניוקאסל מגלה עניין גדול בחלוץ הספרדי של בורוסיה דורטמונד. גם האקסית ולנסיה רוצה להחזיר אותו, אבל תתקשה לבצע צעד כזה מבחינה כלכלית.

* מה יהיה עם ברצלונה? על פי ההערכות בקטלוניה, ההפסד אתמול לוולנסיה רק יגביר את הלחץ ואת המרדף אחר חלוץ חדש, לאור פציעתו של לואיס סוארס והמצב המדאיג. בצרפת טענו אתמול שברצלונה מציעה למונאקו 80 מיליון יורו על וויסאם בן יידר, החלוץ הצרפתי (השחקן היחיד בצרפת שהעונה מעורב ביותר שערים ובישולים מאמבפה - 18). מונאקו החתימה אותו הקיץ מסביליה ב-40 מיליון. בקטלוניה גם טוענים שייתכן שהקבוצה תלך בכל הכוח ו"תנסה להביא תותח", ותנסה להחתים את לאוטרו מרטינס, חלוצה הארגנטינאי של אינטר.

במקביל, קרלס פרס קרוב למעבר לרומא האיטלקית. השחקן הצעיר יעבור בהשאלה לקבוצה מבירת איטליה, שלה תהיה אופציה לרכוש אותו ב-13 מיליון יורו. פארמה האיטלקית רוצה את חורחה קואנקה ממחלקת הנוער. אתמול ברצלונה ב' צירפה את הקשר הברזילאי מתאוס פריירה (21) בהשאלה מיובנטוס, כששלחה לאיטלקים את מרקס (החלוץ הוונצואלני-ספרדי בן ה-19), יחד עם 8 מיליון יורו.

עוד בוואלה!

כולל גול מחצי מגרש: הצגה של איליצ'יץ' ב-0:7 הענק של אטאלנטה

לכתבה המלאה
כריסטיאן אריקסן שחקן טוטנהאם. רויטרס
ירוויח יותר מדיבאלה, לוקאקו והיגואין. אריקסן/רויטרס

* כריסטיאן אריקסן יטוס השבוע לאיטליה על מנת להשלים את המעבר שלו מטוטנהאם לאינטר, שתשלם עליו כ-20 מיליון יורו. מאמן טוטנהאם ז'וזה מוריניו לא אוהב את התזמון ואמר: "טוטנהאם היא האחרונה שאפשר להאשים במצב. המצב הזה לא צריך לקרות ב-25 בינואר. אריקסן היה מקצוען מהרגע שהגעתי, אבל להיות במצב הזה ב-25 בינואר, זה לא יפה".

אגב, עם שכר של 10 מיליון יורו בעונה, אריקסן יהפוך למשתכר השלישי בגובהו בליגה האיטלקית, אחרי רונאלדו (31 מיליון יורו) ודה ליכט (10 מיליון), ולפני שחקנים כמו דיבאלה, לוקאקו והיגואין.

* מוריניו דיבר אתמול גם על ג'ובאני לו סלסו, שמושאל מבטיס. לטוטנהאם יש אופציה להשלים את רכישתו בינואר ב-30 מיליון יורו ובקיץ ב-37 מיליון יורו. מוריניו טוען שהקבוצבה תקנה אותו כבר עכשיו: "אני חושב שהבחור הפך את ההחלטה לקלה עבור המועדון. הוא עשה התפתחות מדהימה מאז שהגעתי. הוא הרוויח את זה".

* ארסנל בדרך לרכש ראשון תחת מיקאל ארטטה. מדובר בבלם פלמנגו, פבלו מארי, 26, שהתותחנים ישלמו עליו 7.5 מיליון ליש"ט - פחות משנה אחרי שעזב את מנצ'סטר סיטי (שבה לא שיחק משחק אחד בשלוש שנים).

* באנגליה טוענים: הדרישות של ספורטינג ליסבון על ברונו פרננדש גרמו למנצ'סטר יונייטד לסגת, וללכת על ג'יימס מדיסון, קשר לסטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully