וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: שרוסברי סחטה 2:2 מדהים מליברפול, יונייטד וסיטי טיילו לשמינית הגמר

לא ייאמן: הקבוצה מליג 1 חזרה מ-2:0 וכפתה משחק חוזר מול אלופת אירופה. 0:6 לשדים האדומים על טרנמיר, צמד לז'סוס ב-0:4 על פולהאם

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: קיקה סטיין בברצלונה

הסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי מגיע הערב (ראשון) לסיומו עם שלושה משחקים בהשתתפות שלוש אימפריות: ראשונה הביסה מנצ'סטר סיטי 0:4 את פולהאם, לאחר מכן חגגה מנצ'סטר יונייטד 0:6 מוחץ על טרנמיר, ולבסוף דווקא אלופת אירופה ליברפול פישלה, כשסיימה ב-2:2 בלבד עם שרוסברי הקטנטנה ונגררה למשחק חוזר.

אוהדי שרוסברי פורצים לכר הדשא. רויטרס
אוהדי שרוסברי פורצים למגרש בסיום/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - פולהאם 0:4

את ליברפול היא ככל הנראה לא תדביק, כך שמה שנותר לאלופה העונה הוא לשמור על המקום השני בפרמיירליג ולנסות להגיע כמה שיותר רחוק ביתר המפעלים. אחד מהם הוא הגביע האנגלי, בו זכתה סיטי אשתקד עם 0:6 מוחץ על ווטפורד בגמר, והמפגש עם הקוטג'רס, מהקבוצות החזקות ביותר בצ'מפיונשיפ, הלך קל מהצפוי. הרחקה של טים רים כבר בדקה השישית הותירה את האורחת בעשרה שחקנים, ואז החל המכבש. אילקאי גונדואן כבש את הראשון בפנדל (8), ברנדרו סילבה הכפיל עם סיבוב ובעיטה יפה לפינה (19), ובמחצית השנייה דאג גבריאל ז'סוס לסגור עניין עם צמד נגיחות מהיר (72, 75).

שחקני מנצ'סטר סיטי. רויטרס
קלי קולות. סיטי חוגגת/רויטרס

טרמניר - מנצ'סטר יונייטד 6:0

לראשונה מאז שאלכס פרגוסון עזב, השדים האדומים מצליחים להבקיע שש פעמים באותו משחק - כנראה שכל מה שהם היו צריכים זה מפגש עם קבוצה מתחתית ליג 1. אולה גונאר סולשיאר הלחוץ ראה את שחקניו פותחים בבליץ: כבר בדקה העשירית חגג הארי מגווייר שער בכורה במועדון, עם בעיטה נפלאה מ-20 מטר הישר לחיבורים. הבלם לא היה שחקן ההגנה היחיד שכבש הערב: דיוגו דאלוט הכפיל יפה בדקה ה-13, ובדקה ה-16 הגיע רגע כמעט היסטורי, כשג'סי לינגארד, שלא כבש או בישל כלל ב-2019, סובב כדור יפה לפינה וקבע 0:3. עד הסיום הצטרפו גם פיל ג'ונס (41), אנתוני מרסיאל (45, בבעיטה נהדרת לחיבורים) ומייסון גרינווד (56, בפנדל) לחגיגה. סוף סוף קצת נחת ליונייטד, שתתארח אצל מנצ'סטר סיטי בגומלין של גביע הליגה, לאחר ההפסד 3:1 במשחק הראשון.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. רויטרס
סוף סוף חגיגת שערים אדומה/רויטרס

שרוסברי - ליברפול 2:2

ההפסד האחרון של אלופת אירופה בכל המסגרות היה כשילדי המועדון הובסו בידי אסטון וילה, אבל אז היה זה גביע הליגה, בזמן שכל השחקנים הבכירים היו בגביע העולם למועדונים. הפעם מדובר בגביע האנגלי היוקרתי יותר, בו לא הצליחה ליברפול לעבור את הסיבוב הרביעי כבר חמש שנים, ועל כן גם ההרכב של יורגן קלופ היה בכיר יותר. אלא שזה לא הספיק מול המדורגת 16 בליג 1, אותה ייאלצו לפגוש פעם נוספת באנפילד למשחק חוזר. קרטיס ג'ונס הצעיר שוב השיב על הקרדיט שקיבל עם שער בדקה ה-15, שער עצמי של דונלד לאב (46) הפך את זה ל-0:2, והעסק נראה גמור. אלא שאז צימק ג'ייסון קאמינגס המחליף מהנקודה הלבנה (65), ועשר דקות לאחר מכן השלים צמד, כשניצל טעות בהגנה ואחרי הטעיה נפלאה על דיאן לוברן קבע את תוצאת המשחק. לא ייאמן.

מנג'ר ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
לא מאמין. קלופ/רויטרס
שחקן שרוסברי ג'ייסון קאמינגס. רויטרס
גיבור הערב. קאמינגס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully