וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: שער של נאצ'ו סידר לריאל מדריד 0:1 מול ריאל ויאדוליד

הבלם/מגן כבש בנגיחה בדקה ה-78 והבלאנקוס פתחו פער של שלוש נקודות מברצלונה בפסגה. רק 0:0 לאתלטיקו מדריד מול לגאנס

עריכת וידאו: ניר חן

המחזור ה-21 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים. אתלטיקו מדריד פתחה את משחקי היום עם 0:0 מאכזב נגד לגאנס בבית. חטאפה ניצלה זאת והשתוותה אליה במקום הרביעי עם 0:1 ביתי על בטיס. ריאל סוסיאדד הביסה 0:3 את מאיורקה. הערב ננעל עם 0:1 של ריאל מדריד מול ריאל ויאדוליד בחוץ והיא פתחה פער של שלוש נקודות בפסגה.

נאצ'ו ריאל מדריד. רויטרס
דווקא נאצ'ו כבש את שער הניצחון/רויטרס

ריאל ויאדוליד - ריאל מדריד 1:0

הבלאנקוס מציגים: כך זוכים באליפות. לא משחק הכי גדול, לא תוצאה הכי מרשימה, אבל ניצחון קטן משער של הבלם/מגן סידר להם פער של שלוש נקודות בפסגה מברצלונה אחרי ההפסד שלה לוולנסיה אתמול. נאצ'ו כבש את השער היחיד במשחק עם נגיחה בדקה ה-78 אחרי הגבהה מימין של טוני קרוס. לקבוצה של זינדין זידאן זה ניצחון ליגה שלישי ברציפות והיא עכשיו מסתכלת על ברצלונה מלמעלה. המארחת חשבה שאיזנה לקראת הסיום, אבל השער של סרג'י גווארדיולה נפסל בשל עמדת נבדל לאחר בדיקה נוספת באמצעות מערכת ה-VAR.

עוד בוואלה!

בספרד טוענים: "ברצלונה תחתים חלוץ חדש בתוך 48 שעות"

לכתבה המלאה
שחקן אתלטיקו מדריד, ז'ואאו פליקס. רויטרס
המשבר בעיצומו. פליקס/רויטרס

אתלטיקו מדריד - לגאנס 0:0

התקופה הלא טובה של אתלטיקו מדריד נמשכת והמקום שלה בין ארבע הגדולות מתחיל לעמוד בסכנה. אחרי ההדחה המביכה מהגביע על ידי קולטורל לאונסה, הקולצ'ונרוס חזרו הביתה ולא הצליחו לנצח את הקבוצה מהמקום האחרון. אלברו מוראטה ואנחל קוראה החמיצו הזדמנויות לא רעות, אבל אתלטי לא הייתה מספיק טובה ובמחצית השנייה גילתה סימני עצבנות רבים. השחקנים של דייגו סימאונה עסקו יותר בניסיונות לסחוט פנדלים מאשר בעבודה נכונה באזור הרחבה וירדו עם נקודה בלבד. השוער האורח, איבן קוויאר, הורחק בתוספת הזמן אחרי שספג כרטיס צהוב שני על בזבוז זמן.

seperator

משחקים נוספים:

סלטה ויגו - אייבר 0:0
חטאפה - ריאל בטיס 0:1
לחטאפה: אנחל (89)
ריאל סוסיאדד - מאיורקה 0:3
לסוסיאדד: אלכסנדר איסאק (46), פראן גאמס (58, עצמי), פורטו (81)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully