וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנזס סיטי לגדי קינדה: "תוכל להשתדרג ל-1.5 מיליון דולר לעונה"

23.1.2020 / 8:40

האמריקאים עושים הכל כדי לשכנע את קשר בית"ר ירושלים להצטרף ואף הביאו דוגמאות של שחקנים שחוזיהם שודרגו לאחר שנה או שנתיים, ברשתות כבר צצו תמונות Welcome

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ניר חן

גדי קינדה כבר נמצא בקנזס סיטי ומתאקלם במקום יחד עם סוכנו דודו דהאן וחברתו. נציגי המועדון המלווים את קשר בית"ר ירושלים הראו לו אתמול (רביעי) את מתחם האימונים והאיצטדיון והיום הוא אמור להמשיך ולהתרשם מהעיר. בקבוצת ה-MLS עושים הכל כדי שקינדה יחתום ואף הבהירו לו: "אתה יכול להרוויח הרבה יותר כסף מהחוזה הראשוני, שחקנים טובים משודרגים במהלך החוזה, אתה יכול לקפוץ מ-600 אלף דולר ל-1.5 מיליון דולר לעונה".

האמריקאים גם הראו לקינדה דוגמאות לשחקנים שעשו זאת רק בשנה-שנתיים האחרונות והסבירו לו כי יוכל להתפתח כלכלית באופן משמעותי. ההערכה היא כי ביום-יומיים הקרובים השחקן יחתום על חוזהו במועדון, אך עד שזה לא יקרה באשדוד ובירושלים ימתינו במתח.

בקנזס סיטי כבר עובדים על ה-Welcome?

בנוגע לליוואי גרסיה, מתברר כי המחצית השניה של כרטיסו שייכת לשחקן ולסוכניו. בעקבות זאת בבית"ר כבר החלו במגעים לרכישת החלק השני של הכרטיס, בהתאם לסעיפים הקיימים בהסכם. הקבוצה רכשה 50% מכרטיסו תמורת כ-600 אלף יורו, אולם ספק גדול אם תוכל לרכוש את החלק השני בסכום דומה. גרסיה עצמו הבהיר כי הוא רוצה לצאת מישראל לליגה בכירה, אבל רק כשירגיש בשל.

בשל התכנסות פורום השואה בירושלים והתנועה הכבדה תיכננו בבית"ר להעביר את אימון היום למכון וינגייט אך ברגע האחרון שונו התכניות והקבוצה תתאמן הבוקר כרגיל בבית וגן. בקבוצה מקווים כי שלומי אזולאי יהיה כשיר למשחק מול סקציה נס ציונה ביום ראשון אך לא יסכנו אותו. אנטואן קונטה הבהיר לצוות המקצועי כי ביצע חיזוקים וערך אימונים בצרפת ואין לו בעיה לחזור לאימונים מלאים. יחד עם זאת, בבית"ר רוצים להחזירו בהדרגה על מנת שהכאבים בברך לא יחזרו.

הקשר הניגרי בן ה-21, שאדרק אסייגבו, ימשיך להתאמן ואם ירשים, הוא עשוי להיות מוחתם ומושאל עד לתום העונה.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים מתחילה להתרגל לעידן שאחרי גדי קינדה, שיצא לארה"ב

לכתבה המלאה
ליוואי גרסיה שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער. ברני ארדוב
החצי השני יעלה יותר מ-600 אלף יורו. גרסיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully