וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק הפועל באר שבע: "ורוצלב הפולנית רוצה את אלון תורג'מן"

החלוץ שלא נמצא בתכניות של אוסטריה וינה, מנהל מו"מ עם הקבוצה מבירת הנגב. הפולנים מתעניינים, אך סובלים מקשיים כלכליים

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

שלונסק ורוצלב הפולנית עשויה להגיש הצעה על אלון תורג'מן, שמנהל מגעים מתקדמים עם הפועל באר שבע. החלוץ הישראלי אמנם קרוב להצטרפות לקבוצה מבירת הנגב, אבל בתקשורת הפולנית מתעקשים שוורוצלאב עדיין בתמונה.

תורג'מן בן ה-28 הגיע לאוסטריה וינה בקיץ שעבר, אבל לא עמד בציפיות אחרי סיפורי ההצלחה הענקיים של שני חלוצים אחרים שהגיעו מליגת העל הישראלית למדים הסגולים: עומר דמארי ולארי קאיודה. בעונה שעברה הוא כבש 6 שערים ב-18 משחקי ליגה והעונה הבקיע 3 פעמים ב-8 הופעות. לאורך כל התקופה סבל מפציעות וגם כשהיה בריא, הוא לא ביסס את מעמדו כשחקן הרכב קבוע.

העונה הנוכחית של אוסטריה וינה מאוד מאכזבת והיא מדורגת הרחק מהצמרת. המנהל המקצועי, פטר שטוגר - שכמאמן היה האחרון שהצעיד את הסגולים לאליפות - רוצה לבצע מיני מהפכה בסגל בקיץ הקרוב ולהתחיל אותה כבר עכשיו. תורג'מן לא נמצא בתכניות של הקבוצה ועשוי לעזוב.

אם תורג'מן אכן יגיע לוורוצלב הוא יהיה הישראלי השני שחותם בקבוצה אחרי עודד גביש ששיחק בה בעונת 2013/14. יחד עם זאת, יש לציין שהמועדון נמצא בשליטה של העירייה המקומית וזו מערימה קשיים רבים בחלון ההעברות הנוכחי, כך שמו"מ על העברת החלוץ הישראלי לקבוצה הפולנית אמור להיות מסובך.

אלון תורג'מן שחקן אוסטריה וינה. GettyImages
לא עמד בציפיות. תורג'מן/GettyImages

טיבי, שועה, ספירובסקי, גרסיה: הפודיום - סיכום המחזור ה-19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully