וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבון פתוח: מאחורי החזרה המפתיעה של רן בן שמעון למ.ס אשדוד

22.1.2020 / 9:30

החוב מהקדנציה הקודמת, החוזה המפתיע, הצעד לאחור של רוני אוואט והסלפי שנשלח לגדי קינדה. יניב טוכמן על דרכו של מאמן נבחרת קפריסין לשעבר בחזרה לקבוצתו הקודמת, המועמדים להצטרף בחלון ההעברות הנוכחי ורף הציפיות החדש

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: ולאדן איביץ', יריבו הראשון של בן שמעון, מדבר אחרי הניצחון על חדרה

את האשה והילדים השאיר רן בן שמעון בקפריסין כשעלה שלשום (שני) על מטוס בדרך לישראל. ביום בו הודיעה ההתאחדות לכדורגל הקפריסאית כי הוא לא ימשיך לקדנציה נוספת כמאמן הנבחרת טילפן אליו ג'קי בן זקן והזכיר שיש לבן שמעון חוב כלפי מ.ס. אשדוד וכי אם הוא מחליט לחזור לישראל, הוא רוצה לראות אותו חוזר לקבוצה אותה הוא עזב בצורה חד צדדית ביולי 2017 כדי לחתום בנבחרת קפריסין. בן שמעון הרגיש שיש לו סיכוי לקבל את אחת הקבוצות הגדולות בליגה הקפריסאית, אבל זה לא היה סגור במאה אחוז. הוא היה צריך עוד זמן כדי לראות אם ההצעה תבשיל. מהרגע שההתאחדות הקפריסאית החליטה להחתים במקומו את יוהאן ואלם, מאמן נבחרת בלגיה עד גיל 21, הוא היווה אופציה טובה לקבוצות הליגה באי, אבל היה צורך בהמתנה ולא ברור היה כמה זמן ייקח עד שאכן יקבל ג'וב חדש.

בישראל נחת רק אחרי שקבע פגישה עם בן זקן. למשרדו של הבוס הוא נכנס אתמול בבוקר והפתיע כמעט את כל מי שעובד עם בן זקן. הם סיימו את הפגישה הראשונה ביניהם לא לפני שבן שמעון עשה סלפי עם בן זקן ושלח את התמונה למכשיר הסלולרי של גדי קינדה שכבר היה בנתב"ג בדרך לארצות הברית. "אל תטוס. אני סוגר באשדוד ורוצה שתחזור לשחק אצלי", התבדח בן שמעון עם קינדה איתו היו לו לא מעט תיקולים קטנים בעבר, בדומה לכל מאמן שעבד באשדוד בשנים האחרונות. בתום הפגישה הראשונה נסע בן שמעון לארוחת צהריים בעיר ובן זקן זימן אליו למשרד את רוני אוואט ואלי לוי, כל אחד מהם בנפרד.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד עם ג'קי בן זקן. לירון מולדובן
הפתיע את כולם. רן בן שמעון עם ג'קי בן זקן אתמול/לירון מולדובן

דבר הפגישה בין בן זקן לבין בן שמעון כבר יצא לתקשורת, כך שהשניים ידעו כבר במה מדובר. עבור אוואט הבשורה היתה כרעם ביום בהיר, אף שאתמול השמיים התקדרו לגמרי. רק ביום ראשון חזר אוואט לתפקוד מלא במועדון וגמלה בלבו ההחלטה לעבוד בצוות עם אלי לוי כדוגמת סלובודן דראפיץ' ושי ברדה במכבי נתניה. הוא לא ציפה לשמוע שבן זקן מחזיר את בן שמעון, אותו הוא מכיר היטב אחרי שהיה עוזרו בקדנציה הקודמת של בן שמעון באשדוד. אוואט אמנם הסכים להישאר במערכת ולזוז מעמדת המאמן לעמדת העוזר, אבל מאוחר יותר אמש הוא כבר שקל מחדש את עתידו בתפקיד החדש ולא בטוח שהוא ירצה בכך, אחרי שהיה מאמן הקבוצה וכעת מבקשים ממנו להישאר כעוזר. לא מן הנמנע שבסוף דווקא אלי לוי ימשיך כעוזר של בן שמעון ביחד עם משה אוחיון ואילו אוואט יחליט שהוא עוזב. לוי ששימש כמאמן זמני רוצה להמשיך לעבוד בקבוצת הנוער של המועדון והוא לא יוותר עליה גם אם ישמש כעוזרו הרשמי של בן שמעון.

בפגישה בין בן שמעון לבן זקן הסכים המאמן לחתום על חוזה עד סוף העונה. הוא גם הסכים לעונה וחצי. בן זקן הפתיע ואמר שהוא רוצה לשנתיים וחצי. אף שבן שמעון עזב אותו לקפריסין, בן זקן עדיין רצה להחזיר אותו מאחר שהוא מאוד מעריך את יכולות האימון שלו. בן זקן משוכנע שניתן להוציא יותר מהקבוצה הנוכחית והוא גם בטוח שבעונה הבאה אשדוד תוכל להיות קבוצת פלייאוף עליון. בעיני רבים במועדון קיים ספק גדול אם ניתן לעמוד במשימות האלה, אבל בן זקן רוצה לנסות.

עוד בוואלה!

לאונרד אווסו נמכר ב-1.1 מיליון דולר לוונקובר

לכתבה המלאה
אלי לוי, רוני אוואט אנשי מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
יוותר על תפקיד העוזר? רוני אוואט/לירון מולדובן

בן שמעון העביר את הלילה בבית של אחותו ומהיום יעבור לבית מלון באשדוד. רעייתו וילדיו עדיין בקפריסין, אבל בשבוע הבא הם יקפלו ציוד ויעברו להתגורר באשדוד. בימים הקרובים יחפש בן שמעון דירה בשביל המשפחה באשדוד כשילדיו עוברים לבתי ספר בעיר.

את יקוב סילבסטר בן שמעון לא רצה להשאיר ולכן ניתן אתמול האור הירוק לשחררו להפועל חיפה. מי שמועמד להצטרף במקומו הוא קיליאן שרידן מקרית שמונה אותו מכיר בן שמעון היטב מהתקופה בה שרידן שיחק בקפריסין. לקבוצה יצורף גם קשר אחורי זר ואופציית יאניס קוסולוס הקפריסאי שוב על הפרק. קוסולוס הוצע בעבר לאשדוד וכעת הוא שוב בתמונה. בן שמעון היה זה שנתן לשחקן המשחק באומוניה ניקוסיה הזדמנות ראשונה בנבחרת קפריסין. הקשר האחורי לא משחק הרבה באומוניה ניקוסיה ועשוי לבוא בחשבון.

יאניס קוסולוס שחקן נבחרת קפריסין. AP
בן שמעון נתן לו את ההזדמנות הראשונה בנבחרת. יאניס קוסלוס/AP

בן שמעון יזכה לחוזה גבוה באשדוד, אולי הגבוה ששילם בן זקן למאמן בקבוצה. גם בקדנציה הקודמת במועדון הוא זכה לחוזה מצוין. בן זקן משוכנע שהוא יכול לפתח את השחקנים הצעירים שימשיכו להיות מוזרמים לקבוצה הבוגרת מקבוצת הנוער שמצטיינת בליגה השנייה. גם כך אשדוד היא יצואנית כדורגלנים מדופלמת, אבל בן זקן משוכנע שבן שמעון יוכל במישור הזה לקדם את השחקנים שלו.

בן שמעון מצידו לא רואה פחיתות כבוד במעבר מנבחרת קפריסין לאשדוד. הוא משוכנע שיש במועדון אתגר גדול. הוא היה מעדיף כמובן את הפועל באר שבע, אבל אחרי שראה שזו בחרה ביוסי אבוקסיס ושבשוק יש גם את ברק בכר שמחכה לקבוצה גדולה בישראל, הוא החליט לקפוץ על ההזדמנות באשדוד ומשוכנע שהוא יכול להפתיע רבים ולהגיע איתה רחוק.

טיבי, שועה, ספירובסקי, גרסיה: הפודיום - סיכום המחזור ה-19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully