וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון נפרד מקפריסין: "אני משאיר נבחרת טובה יותר מזו שהיתה כאן כשהגעתי"

המאמן הישראלי זכה לטקס פרידה אחרי ההחלטה שלא להאריך את חוזהו כמאמן הלאומי ואמר: "אני גאה בקדנציה שלי כאן, הנבחרת הזו עוד לא מוכנה לתוצאות, אני מבקש מכם לשפוט רק לפי התהליך"

צילום: רויטרס

בווידאו: ג'ורדי קרויף מוצג כמאמן נבחרת אקוודור

רן בן שמעון נפרד היום (שלישי) באופן רשמי מתפקידו כמאמן נבחרת קפריסין. המאמן הישראלי, שהיה מיועד תחילה להמשיך לקמפיין מוקדמות המונדיאל אך לבסוף הוחלט שלא להאריך את חוזהו שהסתיים, אמר בטקס שנערך לכבודו: "נבחרת קפריסין עוד לא מוכנה לתוצאות. אני מבקש מכם לשפוט לפי התוצאות אלא לפי התהליך. אני גאה בקדנציה שלי כאן, עשיתי את מה שיכולתי, ועבדתי כאן עם מקצוענים במשך שנתיים וחצי".

"מאמנים רבים מעדיפים לשחק עם שחקנים מנוסים, אבל אני מעדיף צעירים", הוסיף בן שמעון. ."היו כאן הרבה כאלה שעברו תחתיי, ואני משאיר נבחרת טובה יותר מזו שהיתה כאן כשהגעתי. היא רק צריכה למצוא את ה-DNA שלה. מהיום הראשון שלי כאן הייתי חלק מהקהילה המקומית, וידעתי כל מה שקורה מסביבי. אני חושב שאחזור לכאן כי רכשתי הרבה חברים, ובטח תראו אותי לא מעט במגרשים של קפריסין, כי הטיסה מישראל לכאן זולה מאוד..."

את קמפיין מוקדמות יורו 2020 סיימה הנבחרת הקפריסאית במקום הרביעי עם 10 נקודות מתחת לבלגיה ורוסיה, שעלו ישירות אל הטורניר, וגם מתחת לסקוטלנד השלישית. בליגת האומות, בה שובצה קפריסין בדרג ג', היא סיימה במקום השלישי בבית שלה עם חמש נקודות, מתחת לנורבגיה (13) ובולגריה (11). סלובניה סיימה אחרונה בבית הזה עם שלוש נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully