וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על טוקיו: מה מוטל על הכף של המשלחת הישראלית בגרנד פרי תל אביב?

23.1.2020 / 6:30

התחרות שתחל היום בדרייב אין תעמוד בסימן המאבקים על הכרטיס לאולימפיאדה: שמאילוב נגד פליקר, פרימו מול כהן. מדריך מקוצר

איגוד הג'ודו

עם 548 ספורטאים מ-83 מדינות, ייפתח הבוקר (חמישי, החל מ-9:30, ספורט 5) בדרייב אין גרנד פרי תל אביב בג'ודו זו השנה השנה השנייה ברציפות. התחרות הראשונה לשנת 2020 האולימפית היא אחת הגדולות שנערכו מאז ומעולם בסבב הגרנד פרי העולמי. ביום התחרויות הראשון המוקד אצל הגברים יהיה במשקל עד 66 ק"ג שם נאבקים ברוך שמאילוב וטל פליקר על הכרטיס היחיד שיש בכל משקל לאולימפיאדת טוקיו 2020.

השניים נחשבים למובילים בעולם במשקל הזה, כך שהקרב ביניהם על ייצוג ישראל בטוקיו, הוא צמוד ויוכרע בחודשים הקרובים. שמאילוב מדורג בעולם גבוה מפליקר והתחרות הנוכחית תהווה משקל משמעותי בהחלטה של איגוד הג'ודו את מי לשלוח לטוקיו. שמאילוב ופליקר יוכלו להיפגש רק בגמר, אבל עד אז הם יצטרכו לעבור את שלב המוקדמות הבוקר ולהתייצב לקרבות המדליה אחרי הצהריים.

הג'ודוקא ברוך שמאילוב. קובי אליהו
מצפה לו תחרות קשה. שמאילוב/קובי אליהו

בצורה דומה מתחרות אצל הנשים גפן פרימו וגילי כהן על כרטיס יחיד לטוקיו במשקל של עד 52 ק"ג. פרימו מקדימה את כהן בדירוג העולמי גם בשל העובדה שכהן חוזרת מפציעה ממושכת. השתיים ינסו להגיע כמה שיותר גבוה בתחרות הזו על מנת לקדם את הסיכויים שלהן לזכות בייצוג ישראל בטוקיו. ביום התחרות הראשון מתחרים הגברים במשקלים הנמוכים וכך גם אצל הנשים.

מחר ייערכו הקרבות במשקלי הביניים שם תחסר ישראל את אלוף העולם שגיא מוקי ואת טוהר בוטבול שהיה מצוי בכושר מצוין, אבל כמו מוקי נפצע בטורניר המאסטרס בסין בחודש שעבר. ביום שבת תגיע התחרות ליומה השלישי ולמשקלים הכבדים, אז יעלו למזרן לי קוכמן במשקל עד 90 ק"ג, פיטר פלצ'יק במשקל של עד 100 ק"ג ואורי ששון, זוכה המדליה מריו, שמתחרה במשקל הפתוח של מעל 100 ק"ג. הקהל הישראלי שרכש כרטיסים לתחרות, ודאי התאכזב כשאתמול לא נרשם סופית האלוף האולימפי הבלתי מנוצח טדי רינר מצרפת.

עוד בוואלה!

הדרייב אין מוכן, מוקי: "כל ספורטאי ישראלי חולם להתחרות בארץ"

לכתבה המלאה
ג'ודוקא ישראלית גפן פרימו. קובי אליהו
גם היא תעמוד למבחן. גפן פרימו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully