וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריזמן וברצלונה "המגוחכת" מודים: ייקח זמן עד שנתרגל לשיטה של סטיין

הקטלאנים שוב שלטו בכדור, שוב הרבו למסור, אבל רק צמד של גריזמן הציל ממבוכה. החלוץ מדבר על הקשיים, המאמן מודה שהיכולת "מרושלת", ובתקשורת כבר קוטלים

עריכת וידאו: ניר חן

"אנטואן גריזמן הציל את ברצלונה המגוחכת ממבוכה", קראה הכותרת הראשית ב"מונדו דפורטיבו" הערב (רביעי), אחרי שברצלונה גירדה ניצחון 1:2 על איביזה מהליגה השלישית בספרד ועלתה לשמינית גמר גביע המלך.

במשחק השני של קיקה סטיין על הקווים, שוב נראה היה שברצלונה משתדלת ליישם את שיטת המשחק שלו אבל מתקשה לייצר מצבים. במחצית הראשונה היא שלטה בכ-88 אחוזים מהזמן וחיברה למעלה מ-600 מסירות - אבל לא רשמה ולו בעיטה אחת למסגרת. היא כבר היתה בפיגור של 1:0 וניצלה גם מספיגה בעזרת הקורה והשופט שביטל שער נוסף לאיביזה, ובסופו של דבר אנטואן גריזמן אכן הציל אותה עם צמד בדקות 72 ו-94, רגע לפני שהקבוצות הלכו להארכה.

"עם קיקה אנחנו משחקים בשיטה חדשה עם שלושה בלמים, וייקח עוד זמן עד שנבין אותה וניישם אותה כמו שצריך", הסביר גריזמן את הקשיים של ברצלונה בסיום. "התקשינו לייצר מצבים במחצית הראשונה, ולא ממש ידענו מה לעשות מול ההגנה של איביזה. אבל הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו, ומכאן נצטרך להשתפר מבחינה טקטית".

אנטואן גריזמן, ברצלונה חוגג. GettyImages
טוב שבאת. גריזמן/GettyImages

גריזמן טען שנקודת האור היא היכולת במחצית השנייה. "תקפנו הרבה יותר טוב ויעיל, הבנו באילו נקודות על המגרש השיטה הזו פותחת שטחים. אני שמח שכבשתי צמד, ותמיד שמח שזה מוביל לניצחונות".

קיקה סטיין, שנראה מתוח מאוד על הקווים, הודה ש"שיחקנו בצורה קצת מרושלת היום. אפשרנו להם יותר מדי הזדמנויות לתקוף ולפגוע בנו, למרות שידענו שהמשחק הזה לא יהיה קל. היה משחק לא קל, וחייבים לתת להם קרדיט. צפיתי במשחקים האחרונים שלהם ולא האמנתי שהם יהיו כל כך אגרסיביים. בכל מקרה, נגד גרנאדה נראינו יותר בשליטה".

סטיין הוסיף ש"לא אהבתי את מה שראיתי, זה ברור. מצד שני, אני מבין את הקושי שכרוך במשחקים כאלה, כשמשחקים על דשא סינטטי הגד קבוצה אגרסיבית שאין לה מה להפסיד".

עוד בוואלה!

גביע המלך: צמד של גריזמן סידר לברצלונה 1:2 דרמטי על איביזה

לכתבה המלאה

אז זו הסיבה שמסי לא נכלל בסגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully