וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ברצלונה גירדה 1:2 באיביזה, ריאל מדריד ניצחה 1:3 בסלמנקה

האלופה נקלעה לפיגור מדהים כבר בדקה התשיעית, אבל גריזמן (צמד) הציל אותה בדקה ה-94. בייל המושמץ כבש לבלאנקוס בסלמנקה. ולנסיה מחזיקת הגביע ניצחה 0:1 אצל לוגרונייס

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: קיקה סטיין מוצג כמאמן ברצלונה

ברצלונה וריאל מדריד התחילו היום (רביעי) את דרכן בגביע המלך הספרדי, עם משחקים מול קבוצות מהליגה השלישית במסגרת הסיבוב השלישי ושתיהן סבלו. האלופה נמנעה ממבוכה גדולה כשניצחה 1:2 באיביזה מצמד של גריזמן, כולל שער ניצחון בדקה ה-94. הבלאנקוס גירדו 1:3 אצל אוניוניסטאס בסלמנקה. גם מחזיקת הגביע ולנסיה התקשתה, אבל עלתה עם 0:1 אצל לוגרונייס.

אנטואן גריזמן שחקן ברצלונה. GettyImages
הציל את ברצלונה. גריזמן/GettyImages

איביזה - ברצלונה 2:1

אלופת ספרד העפילה לגמר הגביע בשש השנים האחרונות ורשמה ארבע זכיות. הערב היא היתה קרובה להדחה סנסציונית באי הנופש מול הקבוצה מהליגה השלישית. מתיאו פרס כבש כבר בדקה התשיעית ולולא שער פסול וקורה בדקה ה-40, בארסה היתה יורדת להפסקה בפיגור של 3:0. היכולת החלשה נמשכה גם במחצית השנייה, אבל אנטואן גריזמן עשה יש מאין והציל את ברצלונה עם שוויון בדקה ה-72 ושער ניצחון דרמטי בדקה ה-94. במשחקו השני בברצלונה, קיקה סטיין מוליך את הקטלאנים לשני ניצחונות ממש לא מרשימים אחרי ה-0:1 הקטן והדחוק על גרנאדה בליגה. נכון, מסי לא נכלל בסגל הערב וגם לא בוסקטס ופיקה, אך סטיין יכול בהחלט להיות מודאג מהיכולת שמציגה הקבוצה החדשה שלו. איביזה כבר הריחה את הסנסציה, אך בפעם הבאה שמסי יגיע לבקר באי, זה כנראה יהיה עם היאכטה והמשפחה שלו אי שם באוגוסט.

מאמן ברצלונה קיקה סטיין. GettyImages
כמעט הדחה סנסציונית. קיקה סטיין היום/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 9: גול! וואו איזו הפתעה. מתיאו פרס העלה את איביזה ל-0:1 עם בעיטה חלשה מאוד שהכניעה את נטו שהגיב מאוד מאוחר.

דקה 40: כמעט 0:2 לאיביזה! אוליביירה עבר את פירפו החלש ובעט לקורה. רודאדו השתלט על הריבאונד ומחמישה מטרים בעט לגופו של נטו. איזה מזל לברצלונה.

דקה 55: נטו שוער ברצלונה נפצע והמשחק נעצר. טר סטגן התכונן להיכנס, אבל השוער הברזילאי המשיך למרות הכאבים.

שחקני איביזה חוגגים. GettyImages
היתרון לא הספיק. שחקני איביזה חוגגים על חשבון ברצלונה/GettyImages

דקה 67: איבן ראקיטיץ' רשם ניסיון חלש של בעיטה ברגל שמאל, אבל הכדור נפל לידיים של השוער. ברצלונה ממשיכה עם משחק הנפל שלה ולא באמת מסכנת את שערה של המארחת.

דקה 72: גול! ברצלונה חזרה למשחק עם שער של אנטואן גריזמן שהמשיך פנימה כדור עומק מדויק של דה יונג. 1:1 באיביזה.

דקה 92: ברצלונה דרשה פנדל אחרי שפראן גרימה דחף ברחבה את אנסו פאטי. השופט התעלם.

דקה 94: גול! אנטואן גריזמן ניצח לברצלונה את המשחק הזה עם שער מזווית קשה אחרי מסירה מצוינת של ג'ורדי אלבה מצד שמאל. 1:2 לקטלאנים, איזו דרמה.

גארת' בייל, ריאל מדריד, כובש. GettyImages
לא נעלם. גארת' בייל/GettyImages

אוניוניסטאס דה סלמנקה - ריאל מדריד 3:1

אחרי שראתה את ברצלונה יורקת דם כדי להתגבר על איביזה, ריאל מדריד "חיקתה" את הקטלאנים עם ניצחון ממש קשה ולא מרשים מול קבוצת האוהדים שהוקמה ב-2013 על חורבותיה של סלמנקה המיתולוגית, שהדיחה את לה קורוניה בשלב הקודם. גארת' בייל המושמץ פתח בהרכב וכבש שער עם הרבה מזל בדקה ה-18. אבל במקום להמשיך ללחוץ ולהביס את יריבתה, ריאל הציגה יכולת חלשה ורומרו מוריו, שנכנס כמחליף בדקה ה-55, הפציץ את השוויון כעבור שתי דקות בשער יפהפה. אלא שכעבור חמש דקות חואן גונגורה כבש לשערו הוא ובראהים דיאס חתם ממש לפני שריקת הסיום (92).

שחקני ריאל מדריד ויניסיוס, קאסמירו חוגגים עם גארת' בייל. GettyImages
שחקני ריאל מדריד חוגגים/GettyImages

לוגרונייס - ולנסיה 1:0

אחרי התבוסה במאיורקה, מחזיקת הגביע התחילה את מסע ההגנה על התואר עם ניצחון לא ממש מרשים מול יריבה שעשתה לה חיים קשים. מקסי גומס קבע את תוצאת המשחק כבר בדקה ה-15 וחיפה על חסרונו של רודריגו.

משחקים נוספים

אלצ'ה - אתלטיק בילבאו 1:1 (4:5 לבילבאו בפנדלים)

ריאל סוסיאדד - אספניול 0:2

ג'ירונה - ויאריאל 3:0

בדאלונה - גרנאדה 3:1

טנריפה - ויאדוליד 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully