וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליו חתם במכבי חיפה עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת

22.1.2020 / 19:21

המגן של אוסאסונה (30), שרשם ארבע הופעות ב"לה ליגה", יכול לשחק גם בצד ימין וגם בצד שמאל. הוא שיחק גם באייבר וספורטינג חיחון ויש לו 183 הופעות בליגה הבכירה. שחרורו אמור להגיע ב-24 השעות הקרובות

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

מכבי חיפה ממשיכה להתחזק וביצעה היום (רביעי) החתמה שנייה בחלון ההעברות של ינואר. ליו, המגן הספרדי של אוסאסונה, חתם בקבוצה עד תום העונה עם אופציה גם לעונה הבאה. ליו, שעבר את הבדיקות הרפואיות, עובר לחיפה מהליגה הספרדית אחרי שקבוצתו הסכימה לשחררו. השחקן לא השתלב בתוכניות של הקבוצה שחזרה לליגה הבכירה בספרד ומדורגת במקום ה-13 בלה ליגה.

"אני נרגש מאוד להגיע למכבי חיפה", אמר ליו. "מועדון גדול שמשחק באירופה ואני רוצה להיות חלק מזה. שיחקתי בקבוצות בספרד וזה האצטדיון הכי טוב שראיתי".

מנואל קסטרו, 30, המכונה ליו, יהיה בן 31 בעוד חודשיים. הוא יכול לשחק הן בעמדת המגן השמאלי והן בעמדת המגן הימני כך שהוא יהיה אלטרנטיבה בהרכב למאבוקה וסאן מנחם. ליו, ששיחק העונה רק ארבע פעמים בלה ליגה, היה ברשימות של חיפה ביחד עם עוד חמישה שחקנים. ההתלבטות בחיפה הייתה בעיקר בשל ההבנה שיהיה ניתן לצרף שני שחקנים.

לפני שרשם 63 הופעות במדים של קבוצתו הקודמת, אוסאסונה, ליו עבר בין היתר באייבר (74 משחקים), ספורטינג חיחון (26 משחקים) ומורסיה. בסך הכל לליו יש 183 משחקים רשמיים בספרד, ביניהם גם 90 דקות במשחק מול ריאל מדריד בסוף חודש ספטמבר האחרון. ליו מצטרף לשוער ג'ו קוזמינסקי שחתם רק אתמול בקבוצה.

ליו, מכבי חיפה. מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
ליו בחדר ההלבשה הירוק/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה
ליו שחקן אוסאסונה מול רודריגו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
ההחתמה השנייה של החלון. ליו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully