וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרייב אין מוכן, מוקי: "כל ספורטאי ישראלי חולם להתחרות בארץ"

הג'ודוקא שלא יקח חלק בגרנד פרי תל אביב דיבר במסע"ת: "כשמתקיימות בישראל תחרויות בסדר הגודל הזה, התחושות מטורפות". פלצ'יק: "מקווה שהדברים יתחברו לי". פונטי: "היינו קרובים להביא ספורטאים ממדינות ערב". מירי רגב: "אולי בעתיד יגיעו גם ספורטאים מסוריה ואירן"

באדיבות משרד ראש הממשלה

בווידאו: שגיא מוקי באליפות העולם בג'ודו

בפעם השלישית, תל אביב תארח את הגרנד פרי בג'ודו, שייצא מחר (חמישי) לדרך. רגע לפני שהישראלים עולים על המזרן בניסיון לקטוף מדליה, דיבר יו"ר האיגוד משה פונטי לקראת פתיחת התחרות, שתהיה תחרות הג'ודו הגדולה ביותר שנערכה בישראל. בנוסף, פורסמו תמונות של הדרייב אין שיארח את האירוע, וכבר מוכן ומזומן.

"כשמתקיימות בישראל תחרויות בסדר הגודל הזה, התחושות מטורפות", אמר שגיא מוקי, שלא יתחרה בגרנד פרי. "חלמתי על רגעים כאלו ואנחנו צריכים להודות שזה קורה. חלום של כל ספורטאי ישראלי להתחרות כאן בארץ. יש סיכוי שאפצע שוב אם אתחרה, ואני צריך לקבל את זה".

"לפני שנתיים כשהתחריתי בארץ הקהל תמך בי מאוד", אמר פיטר פלצ'יק. "זו המטרה שלי גם הפעם. אני יודע שיבוא הרבה קהל ואני יודע שהוא יסחוף אותי. מקווה שהדברים יתחברו לי".

"השנה יהיו 583 ספורטאיות וספורטאים מעשרות מדינות", אמרה שרת התרבות והספורט, מירי רגב. "זה פשוט מספר מדהים. נראה כאן אצלנו ספורטאים ממעצמות הג'ודו הגדולות ביותר. צר לי על כך שספורטאים מאירן, סוריה ושאר מדינות ערב לא לוקחים חלק בתחרות הזו בשל לחצים מהמדינות שלהם, למרות מאמצים אדירים שעשינו כדי לעודד את הגעתם לארץ. אולי בעתיד הם יפתיעו אותנו".

"באיגוד הג'ודו העולמי התרשמו מאוד מההפקה ומהקהל הישראלי בגרנד פרי הקודם", אמר פונטי. "היינו קרובים להביא ספורטאים ממדינות ערב לכאן, אולי עוד נצליח בתחרויות הבאות".

הדרייב אין מוכן לקראת גרנד פרי תל אביב. עמית שיסל באדיבות הוועד האולימפי בישראל, אתר רשמי
הדרייב אין מוכן ומזומן/אתר רשמי, עמית שיסל באדיבות הוועד האולימפי בישראל
שגיא מוקי. צילום מסך
מצפה לקהל גדול. פלצ'יק/צילום מסך

לו"ז התחרות

יום חמישי 23/1
נשים: 48,52,57 ק"ג
גברים: 60,66 ק"ג
מוקדמות: 09:30
15:00- הפסקה משוערת
טקס פתיחה וקרבות גמר: 16:30

יום שישי 24/1
נשים: 63,70 ק"ג
גברים: 73,81 ק"ג
מוקדמות: 09:30
15:30 הפסקה משוערת
קרבות גמר: 17:00

יום שבת 25/1
נשים: 78,78+ ק"ג
גברים: 90-,100-,100+ ק"ג
מוקדמות: 10:00
15:30- הפסקה משוערת
קרבות גמר: 17:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully