וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ירושלים מחו נגד אמארה, עודד קטש: "המעבר שלו לא מיוחד"

22.1.2020 / 23:02

היציעים בארנה געשו בעקבות חתימת האקס במכבי תל אביב, אולם המאמן מקבל בהבנה את הצעד שלו. הולנד מסביר את ההשתלבות המהירה: "קיבלו אותי בזרועות פתוחות"

פלייר מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס מפוצץ מסיבת עיתונאים/אתר רשמי

הפועל ירושלים עשתה הערב (רביעי) צעד גדול אל עבר העפלה לשמינית גמר ליגת האלופות כשהביסה 76:98 את פו אורטז, אולם הנושא הבוער בארנה היה אחר: החתימה המפתיעה של אמארה סטודמאייר - שעדיין מחזיק במניות בקבוצה - דווקא בשורות היריבה המושבעת מכבי תל אביב.

במהלך המשחק הניפו אוהדי ירושלים שלטי מחאה נגד סטודמאייר ואף השחיתו גופייה שלו, אולם את המאמן עודד קטש המעבר לא הטריד יותר מדי.

"זה לא משהו מיוחד", אמר בסיום המשחק. "אני לא יודע מאיזה כובע אני אמור להתייחס לזה. זו לא פעם ראשונה שדברים כאלה קורים, ולי באופן אישי אין בעיה עם זה. בתור מי שאימן אותו בעונה שעברה נהניתי מאוד, התשוקה שלו למשחק מעוררת הערכה. יש הרבה סיבות שהוא לא פה - מקצועיות, כלכליות, יש הרבה מאוד פרמטרים. הקבוצה נבנתה בלעדיו, בניגוד לעונה שעברה. מכבי תל אביב עם הפציעות שלה נמצאת בסיטואציה אחרת, וכנראה שהיא חשבה אחרת".

אוהדי הפועל ירושלים עם חולצה שרופה של אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
האוהדים זועמים. אוהדי ירושלים שורפים גופייה של אמארה/ברני ארדוב
אוהדי הפועל ירושלים עם שלט בגנות אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
"אמארה מכר את ירושלים"/ברני ארדוב

קטש אף התייחס להשתלבות המהירה של ג'ון הולנד ושלווין מאק, שחיברו הערב 40 נקודות משותפות. "זו המערכת כולה. השחקנים מחבקים אותם והם אנשים עם רצון להיכנס לעניינים כמה שיותר מהר. הם אינטליגנטיים, חכמים, ואני שמח על השילוב של שניהם".

הולנד הוסיף: "אני מתאקלם פה ככה בזכות כל החברים לקבוצה. קיבלו אותי בזרועות פתוחות וכשיש לך מאמנים וחברים לקבוצה שעוזרים לך, הכל הרבה יותר קל. אני חושב שבמחצית השנייה העלינו הילוך בהגנה. בסופו של דבר ניצחנו קבוצה טובה, אז זה ניצחון חשוב".

"אני מרגיש כאן טוב", אמר שלווין מאק, שקלע 22 נקודות מרשימות. "נוח לי יותר ויותר מיום ליום, עוזרים לי להתאקלם במהירות ואני מקבל הרבה אהבה. המשחקים הבאים חשובים כדי לזכות ביתרון הביתיות".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

שחקן הפועל ירושלים סולימאן בריימו עם ג'ון הולנד. ברני ארדוב
התאקלם בקלות. ג'ון הולנד עם סולימאן בריימו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully