וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: הפועל ירושלים הביסה 76:98 את פו אורטז

המארחת ברחה ברבע השלישי לפער דו ספרתי, וזקוקה לניצחון אחד כדי להבטיח העפלה מהמקום הראשון. שלווין מאק וג'ון הולנד בלטו. שלטים בגנות אמארה בארנה

שלווין מאק שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ערך בכורה נהדרת בליגת האלופות. שלווין מאק/ברני ארדוב

הפועל ירושלים עשתה הערב (רביעי) צעד משמעותי לעבר העפלה לשמינית גמר ליגת האלופות מהמקום הראשון בבית לאחר שהביסה בקלילות 76:98 את פו אורטז הצרפתית. המחצית הראשונה היתה צמודה והסתיימה ב-45:49 בלבד למארחת, אך השחקנים של עודד קטש עלו אחרת למחצית השנייה וברחו במהלך הרבע השלישי ליתרון דו ספרתי, ומאז לא הביטו לאחור. שלווין מאק ערך הופעת בכורה במפעל והיה נהדר עם 22 נקודות, כשג'ון הולנד היה מצויין אף הוא עם 18 ו-5 ריב'. בצד השני 27 של ג'סטין דנטמון לא עזרו לאורטז שנותרה בתחתית הבית. המשמעות של הניצחון מבחינת ירושלים היא שבמידה וא.א.ק אתונה תפסיד בבורגוס, תצטרך מחזיקת גביע המדינה ניצחון אחד בלבד כדי להבטיח את פסגת הבית בתום שלב הבתים. בפתיחת המשחק אוהדי הפועל ירושלים הניפו שלטים ומחו כנגד אמארה סטודמאייר, שחתם במכבי תל אביב.

קלעו להפועל ירושלים: שלווין מאק 22 נקודות, ג'ון הולנד 18 ו-5 ריב', טיישון תומאס 12 ו-6 ריב', סולימאן בריימו 10 ו-5 אס', ג'ייקובן בראון (7 אס') ונמרוד לוי 8 כ"א, מינדאוגאס קופשאס 7, ג'יימס פלדין 5 ו-5 ריב', בר טימור 3, עידן זלמנסון 2

קלעו לפו אורטז: ג'סטין דנטמון 27, שיק אמבודג' 14 ו-5 ריב', אקנה איבקווה 8 ו-6 ריב', פטר קורנלי וטיירוס מגי (5 אס') 7 כ"א, לאו קבאליר ודיגה דיאווארה 4 כ"א, טיבו דאבל בראקווה 2

ג'ון הולנד שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שוב בלט בהתקפה של עודד קטש. ג'ון הולנד/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

שתי הקבוצות הציגו הגנה נרפית בפתיחה ולא התקשו לייצר נקודות. בדומה למשחק במחזור הקודם נגד ולוצלאבק, ג'ון הולנד שוב נראה נהדר בשורות המארחת ברבע הראשון במהלכו קלע 8 נקודות ללא החטאה. ירושלים הוליכה בפער של שש נקודות במהלך הרבע אך נחלשה לקראת סיומו ושתי הקבוצות ירדו להפסקה בין הרבעים ב-20:20.

רבע 2:

המארחת ברחה לשמונה הפרש בפתיחת הרבע השני בהנהגתו של ג'ייקובן בראון כשהולנד נראה כמי שלא מסוגל להחטיא. הצרפתים ירדו לפסק זמן וחזרו ממנו עם ריצת 0:7, שגרמה לעודד קטש להזעיק פסק זמן משלו. הריצה של פו נמשכה, כששלווין מאק עצר אותה על 0:10 וקבע 36:36. ירושלים לחצה מעט על הדוושה בסיום הרבע השני וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון, 45:49.

עוד בוואלה! ספורט

אמארה סטודמאייר חתם עד תום העונה במכבי תל אביב: "זה חלום שהתגשם"

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל ירושלים עם שלט בגנות אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
אוהדי הפועל ירושלים עם שלט נגד אמארה סטודמאייר, הערב בארנה/ברני ארדוב

רבע 3:

הפועל ירושלים פתחה בסערה את הרבע השלישי ורצה 5:15 כדי לקבוע 50:64 לאחר שש דקות. הצרפתים נעלמו הן בהגנה והן בהתקפה בזמן שטיישון תומאס, שלווין מאק וסולימאן בריימו דואגים להגדיל את הפער לזכות המארחת. בסיום הרבע הוליכה המארחת 58:72.

רבע 4:

הרבע האחרון לא הביא שום בשורה חדשה מבחינת הצרפתים, כשהמארחת המשיכה להראות את עליונותה הברורה על פו אורטז. שלשה של שלווין מאק העלתה את הפער מעל לקו ה-20 הפרש, ונראה שאנחנו בדרך לגארבג' טיים ארוך. 76:98 להפועל ירושלים בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully